פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת כסף ושרות מזלזל בעליל! נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בעלי איש קבע ובמסגרת היותו איש קבע קיבל מכשיר מירס. נציג של החברה שיכנע אותו לרכוש מכשיר עבורי ובעלי רכש ונתן לנציג החברה את מספר כרטיס האשראי כנדרש. כעבור פחות מיממה!! עוד לפני שקיבלנו את המכשיר!! התחרטנו על ביצוע העיסקה ובעלי ביקש לבטלה.
מאז ועד היום - כשלושה חודשים!! אנחנו מחוייבים כל חודש ע"ס 34 ש"ח על מכשיר שכלל לא רכשנו ובנוסף על דמי מנוי ע"ס 12 ש"ח בחודש!!
הובטח לנו אין ספור פעמים שהעיסקה בוטלה ושנראה את הזיכוי בכרטיס האשראי. שקר וכזב!!
הופניתי למנהל מחלקת ביטולים - מר שלום רטק. ענתה לי נציגה בשם תרזה שסרבה בתוקף ובזילזול (ואף צחרה לי בפנים) להעביר אותי לאיזשהו גורם סמכותי בחברה. היא טענה, ואני מצטטת:"אנחנו לא מדברים עם אנשים כאן."
ובנוסף אמרה לי שוב ושוב:"אני לא מתכוונת להעביר אותך לאף אחד אז חבל על הזמן שלי".
כנראה כך מתנהלת החברה הנבזית הזו!
בנהלים שלהם כתוב לגנוב כספי ציבור ולהתעלם מתלונותיהם. מכשירים נציגים לזלזל ולאיים בניתוק השיחה.
אם בחיוב הבא של כרטיס האשראי לא אמצא זיכוי מלא אנחנו נפנה לבית משפט ולעיתונות.
הגיעו מים עד נפש!!
ועוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מלא על כל כספי מיידית! פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, נציגת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
*ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה