פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר קליטה נושא התלונה:
גנסקו ארז שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏25 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
חברת מירס סיפקה מכשירים סלולריים לכל הנגדים והקצינים בצה"ל. כל הקשר בין הצבא לבין הנגדים/קצינים (וגם ביניהם) מתבצע באמצעות הטלפונים הסלולריים של מירס. אני נגד בצבא ואני סובל מחוסר קליטה באיזור מגורי (קרית טבעון). פניתי לחברת מירס והם הסבירו לי שלא יודיעו לי את תשובת הבדיקה של הטכנאים, אלא עלי להתקשר ולבדוק אחרי שבועיים. התקשרתי ואז אמרו שלא יגידו לי את התשובה ישירות, כי הם העבירו את התשובה לצבא. אמרו לי לדבר עם הצבא(?). התקשרתי לצבא (מרכז חושן שעובד מול מירס) והם לא יודעים על מה אני מדבר. חזרתי למירס ואמרו לי שבאמת יש בעיה של קליטה ובעתיד יתקינו אנטנה. בשיחה אחרת נאמר לי שטבעון שייכת לאיזור ירוק ואף פעם לא יתקינו שם אנטנה. ברומן הארוך שלי עם מירס גם נשאלתי מה הדרגה שלי (רס"מ) כדי לדעת אם אפשר להתקין לי מגבר קליטה בבית( זה משהו קטן שאפשר להתקין באופן מיידי). כמובן שרס"מ לא מספיק להם. בשיחה אחרת נאמר לי שמרכז חושן(גוף צבאי) מחליט למי להתקין מגבר קליטה. במרכז חושן עוד פעם אמרו שלא יודעים על מה אני מדבר.
אני מבקש שיפסיקו לעשות ממני פינג-פונג ושחברת מירס תקח אחריות ותדאג לקליטה ללקוחותיהם. אני סובל המון מהחוסר קליטה וכבר ויתרתי על מכשירי סלקום ואורנג' שהיו ברשותי(052-2826217 ,054-5741142 ). כרגע אני מנהל את כל השיחות שלי ושומע את ההודעות שמשאירים לי רק ברגע שאני עוזב את הישוב ומגיע לאיזור עם קליטה. חברת מירס קיבלה מהצבא בערך 40 אלף לקוחות. צריך להשקיע בהם ולא רק להרויח עליהם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הוספת מגבר קליטה באופן מיידי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, נציגת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
*ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה