|
|
|
|
|
|
התנתקות מרשת מירס |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כחודש וחצי התחברנו לחברת מירס אחרי שכינויים רבים מצד אני המכירות של החברה, לקחנו 5 מכשירים עבור אנשי החברה. בגלל בעיות של ניתוקים ואיכות שירות העדפנו להשאיר את 3 העובדים אם מכשיר האורנג' שברשותם ולא להעבירם למכשירי המירס.
כאשר קיבלנו את החשבון החודשי ראינו שאנו מחיוביים עבור המכשירים שלא השתמשנו בכ - 304 ₪ למכשיר כלומר 912 ₪ מבלי לדבר דקה בטלפון.
חיוב זה אמור להיות לאורך זמן החוזה מה שאומר שאני לא אדבר בטלפון דקה ואשלם סכומים לא הגיוניים, כאשר ביקשתי לנתק את 3 המכשירים נמסר לי שזה יהיה בעלות של 2300 ₪ למכשיר!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
ניתוק וזיכוי על המכשירים העודפים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אולגה חלוץ - מנהלת יחי |
שם ותפקיד: |
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. |
תגובה: |
* ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|