פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מרשת מירס נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

לפני כחודש וחצי התחברנו לחברת מירס אחרי שכינויים רבים מצד אני המכירות של החברה, לקחנו 5 מכשירים עבור אנשי החברה. בגלל בעיות של ניתוקים ואיכות שירות העדפנו להשאיר את 3 העובדים אם מכשיר האורנג' שברשותם ולא להעבירם למכשירי המירס.

כאשר קיבלנו את החשבון החודשי ראינו שאנו מחיוביים עבור המכשירים שלא השתמשנו בכ - 304 ₪ למכשיר כלומר 912 ₪ מבלי לדבר דקה בטלפון.

חיוב זה אמור להיות לאורך זמן החוזה מה שאומר שאני לא אדבר בטלפון דקה ואשלם סכומים לא הגיוניים, כאשר ביקשתי לנתק את 3 המכשירים נמסר לי שזה יהיה בעלות של 2300 ₪ למכשיר!!!
כספי סוג הנזק :
ניתוק וזיכוי על המכשירים העודפים פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
אולגה חלוץ - מנהלת יחי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
* ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה