פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזיון של שירות רמאות ושקר לכל דבר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏31 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים קניתי 2 מירסים בשכנוע של אשת מכירות הובטחו לי המון דברים שמהם רק מילים יצאו לפועל.
המכשיר בעל נגן mp3 אמור להיות גם כצלצול מהנגן-הובטח אך דבר זה לא קיים מירס חסמה את האפשרות בשביל רווח.פניתי לחברה כדי לקבל את מה שהובטח לי ותשובתם שאין מה לעשות מירס חסמה את זה.ביקשתי לבטל עיסקה אך מירס לא מוכנה ואומרת שאני אלך לבית משפט...נמאס לי מהסחבת שלהם !
בנוסף כם המחיר שסיכמתי עם אשת המחירות הוא לא המחיר שאני מחוייב בו
אני מחוייב פי 1.5 יותר!
כספי סוג הנזק :
ביטול עיסקה מיידי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת ,מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה