פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות, זילזול ורמת שירות נמוכה ביותר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו מכשירים עסקיים, נציגת השירות סיכמה איתנו מחיר חבילה בחרנו כביכול את המכשיר "המתקדם" ביותר בגלל תכונותיו שלאחר יום התגלה כי מירס חסמו לא רק תכוה אחת במכשיר ומסתבר שנציגת השירות לא ידעה בכלל מה יש במכשיר ושיקרה לנו, בנוסף גם לגבי מחיר העיסקה גילינו פתאום חיוב כפול ממה שסגרה איתנו, מירס היא חברה שקרנית במשך חודשיים לקח להם לחזור אלינו לגבי בעיה הקליטה גרועה והשירות על הפנים!!!!!! אל תעזו ליפול בפח!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה עקב אי עמידה בתנאים מובטחים וגניבת כסף פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת ,מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה