פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צורת העבודה וההתנהגות המזלזלת של פקידי הסניף כולל המנהלת נושא התלונה:
שטרן יונה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏20 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קרית ביאליק - הקריון כתובת:
443 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי לבנק עם בעלי כדי להגדיל את מסגרת האשראי שלנו מ- 15,000 ש"ח (שזאת המסגרת שהיתה) ל- 30,000 ש"ח כלומר להוסיף עוד 15,000. ענין אדמיניסטראטיבי של מילוי טפסים וחתימה עליהם שניתן לעשותו גם בדרך מקוצרת ופחות בירוקטרית ע"י מילוי הטפסים, משלוח ללקוח או לקיחה ע"י הלקוח, חתימת הלקוח בבית והחזרת הטפסים לסניף. אגב: בבנק דיסקונט בחיפה בסניף הראשי מעונינים למשוך את הלקוחות אליהם והפרוצדורה היתה כזו. הטפסים הועברו אלי ע"י, חתמתי בבית ושלחתי חזרה לסניף כדי שלא אצטרך לטרוח ולעמוד בתור. ודבר נוסף שאנחנו אמורים להיות אחמ"ים גם בסניף 443 כמו בסניף 070 בחיפה שכן אנחנו מחזיקים שם סכום שהוא גבוה מ- 100,000 ש"ח, בנוסף עלי לציין שאנו עצמאיים וכל אחד יודע מזה עצמאי קטן ללא שכירים שמחזיק את העסק שלו. בבנק דיסקונט בקריון לא מוכנים לכל הדרכים והאפשרויות הללו והם מחייבים את הלקוח להגיע לחכות בתור ולחתום אצל הפקידה על בקשה להגדלת המסגרת. לכן בעלי ואני (עד שאני סוחבת אותו זה גם סיפור עקב היותו עצמאי) הגענו היום לסניף ו"שרפנו" היום שעה בבנק בשרות לקוחות כש-2 פקידות בלבד מקבלות לקוחות. לאחר שלקוחה ישבה כמעט שעה אצל הפקידה שמכירה אותנו מזה 16 שנה (אנחנו לקוחות הסניף) ויודעת שאנו עצמאיים, לאחר שהלקוחה קמה לצאת, אמרה לנו הפקידה: אני צריכה עכשיו ללכת לשירותים ולאכול א. צהריים. בשעה שהיא גם יודעת בשביל מה באנו. מפני שהייתי אצלה פעמיים ובקשתי להגדיל את המסגרת, לחתום, לקחת את הטופס ולהחתים את בעלי ולהחזיר לה. אך היא לא הסכימה ואמרה שהוא חייב לבוא. אבל כשהוא כבר מוצא זמן ובא והיא יודעת שהוא אדם עסוק ולחוץ (היו לו טלפונים כל הזמן), היא יכלה להקל עלינו, להחתים אותנו בשניה ואח"כ למלא את הטופס ולשלוח לנו העתק או מה שציינתי למעלה. אבל בשיא האדישות היא קמה ואומרת אני הולכת להפסקה (שירותים ואוכל). אני חושבת שזו חוצפה שכיש אנשים והשעה היתה 12 בערך, ללכת להפסקת צהריים. חוץ מזה לא היה עם מי לדבר בסניף זה ולמרות שאנו אחמ"ים ונגשנו למנהלת הסניף אילנה, היא אמרה לנו: אתם לא רואים שאתם מפריעים לי, יש אצלי בן אדם ולא עשתה כלום עם תלונתנו. אנחנו כברהיום עברנו מהסניף הזה שכפי הנראה לא מעונין בלקוחות אלא מעונין להקיאם ממנו ולסלקם. אחרת אין הסבר להתנהלות ולהתנהגות הצוות והמנהלת. מלבד זאת נאמר לי ע"י הפקיד שלי בסניף הראשי שהיינו אמורים להיות מטופלים במח' האחמ"ים בקומה ב' ולא לחכות שעות למטה. בכל מקרה כשהתלוננתי הפקיד אמר לי יש למטה שלוש פקידות, אבל היו שתיים. הוא אפילו לא טרח לבדוק ו/או ליידע את המנהלת שהצוות למטה לא מאויש כפי שצריך. לא היה ס' מנהל לא למטה ולא למעלה והמנהלת התנהגה אפילו בחוצפה הייתי אומרת.
עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
כפי שהצעתי וכפי שנוהגים בסניף הראשי בחיפה, אפשר לה פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה