פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלבון ויחס מעליב ולא הולם נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רוממה ירושלים כתובת:
067 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני פונה למפקח על הבנקים

האם בין החוקים החדשים של בנק ישראל יש חק חדש שמותר למנהל בנק להעליב לקוח ?
הריני רוצה לשתף אתכם במקרה שקרה לי .

מאחר ואני בבעיה כספית נכסנתי לאובר רציני פניתי למנהל הבנק ששמו

ישראל ארביב סניף רוממה ירושלים.

במטרה לבקש הלוואה על מנת להסדיר את החוב

כמו כן התיישבתי אצלו במשרד והוא עיין בחשבוני, ואמר לי במפורשות "כל עוד את מושכת מהבנק כשאת בחובה מבחינתי את מכניסה יד ולוקחת כסף שהוא לא שייך לך כאילו את גנבת "
אני בתמימותי התחלתי להצטדק מדוע אני בחובה

ולאחר מכן אמר לי בפירוש אם אני רוצה להוציא פירוט של חיובי כ.א. בכדי להראות לך שאת מבזבזת על שטיות, אתם יודעים בלעג והנף יד כזה

אני הרגשתי מאוד מושפלת ובזויה

לאחר מכן הוא אישר לי את הלוואה ואמר לי זה פעם אחרונה שאני עוזר לך .


תאמרו לי בבקשה האם הוא צריך להחזיר את ההלוואה ?!
הלכתי לפקידת הבנק על מנת להסדיר את החשבון וסיפרתי לה מה בדיוק הוא אמר לי והיא אמרה כך
"אוי שיפסיק כבר לומר את זה ומנסה להרגיע אותי הוא אומר את זה לכולם "

האם זה בסדר?

עוד דבר ששמתי לב אליו שכל פעם הוא מתקשר לומר לי מה קורה עם החשבון?
ומקביל כבר מחזיר לי הוראות קבע כך שיוצא שאני רוצה להסדיר את החשבון אבל מאוחר מדי ואני צריכה מחדש לגשת מושפלת לכל המקומות בכדי להסדיר את התשלומים

ולשלם שוב פעם עמלות אז אני שואלת את עצמי למה בעצם הוא מתקשר הרי הוא כבר שלח את ההו"ק , האם זה להפחיד אותי ולהרוס לי את היום בזמן העבודה
לטיפולכם אודה

יפעת






עלבון סוג הנזק :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה