פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות לפנייה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בלפור 97 בת-ים כתובת:
בלפור בת-ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר פניתי לסגנית מנהלת הבנק על חיוב שחוייבתי בחשבון ללא סיבה, היא בדקה באותו רגע אך טענה שהיא לא יודעת מדוע חוייבתי.להבטחתה, היא תבדוק הנושא ואף תחזור אלי אישית טלפונית. עד היום לא חזרה אלי, מיותר לציין שאין אפשרות לשוחח איתה טלפונית, כי הבנק אינו מקבל שיחות ולכן עלי שוב לגשת לבנק. ברצוני לציין שנאלצתי לפנות אליה לאחר שאף פקיד לא היה בתפקיד פנוי במשך זמן רב ולכן פניתי אליה(הפקידה שטפלה בי פרשה לעיסוקים אחרים ורק פקידה אחת טפלה בשורה ארוכה של לקוחות?!)
התנצלות על חוסר המענה עד היום והחזר הסכום (למרות ש פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה