פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
הרצל 16 חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלחתי תלונה וכמובן שלא נעניתי
זהבה ראשית ת.ז. 006567077]
טל. 8255138
חשבון 88536 סניף 106
לידי
הנהלת סניף 106 בית הקרנות חיפה

אל
בנק דיסקונט
פקס 8670102
076-8890106
1 אוגוסט 2016
שלום,

הנדון: שרות גרוע סניף 106 בית הקרנות חיפה

אני מברכת את קידומה של סיון אביסרור. היא הרויחה זאת ביושר בזכות שרות מקצועי מצויין וטיפול אישי מלא התחשבות וכבוד בכל לקוח. לצערי מחליפיה אינם משתווים לה והשירות הניתן כעת גרוע וזאת בלשון המעטה!!! אחרי כ-55 שנה אני שוקלת לעזוב ולגרור אחרי את בני משפחתי.

חוסר המקצועיות זועק לשמים!!! המושגים שירות, התחשבות, אכפתיות וכבוד הפכו למילים גסות!!! במקום זאת אני זוכה לזלזול וחוסר מקצועיות. אין מענה טלפוני והשארת הודעות דומה לכתיבה על הקרח שכן איש לא חוזר טלפונית.

מה ששבר את גב הגמל וגרם לי לפנות להנהלה הוא עיקול חשבון של בתי אילת ראשית 291889.
בחשבון רשום גם בני שחר ראשית ומלבד זאת יש לו חשבון אצלכם 7816263.

תמיד טיפלתי בחשבונותיהם ואם התעוררה בעייה כלשהי סיון ולפניה ירדנה ושי מייד התקשרו אלי טלפונית ותמיד נמצא פתרון. שחר אינו חי בארץ מאז 2004 (ב7 השנים האחרונות חי בסלובניה).
בשנה האחרונה אילת חיה באוסטרליה ואני הינה המטפלת הבלעדית. שחר מחובר לאפליקציה ועושה הרבה דברים לבד אבל בחשבון של אילת אני המטפלת הבלעדית דבר שהיה ידוע לסיוון וכן לרמי כץ.

לשחר יש מחלוקת עם הביטוח הלאומי והנושא בבדיקה. במגביל הם שלחו אליכם צו עיקול כלפיו ואתם עיקלתם את חשבונה של אילת. לא מצאתם לנכון להתקשר אלי טלפונית לבדיקת הנושא והסתפקתם במשלוח מכתב. נעלבתי מהתנהלות זו ואני מקבלת זאת כהפגנת בוז וזלזול וכלפי !!!

לעניות דעתי אחרי כ-55 שנה שאני לקוחת הבנק וכ-30 שנה שאילת ושחר לקוחות הבנק אני שווה שיחת טלפון ולבדיקת הנושא ולא לעקל ללא ברור והודעה טלפונית. אצל סיון זה לא היה קורה!!!

לאחר קבלת מכתבם בגין העיקול התקשרתי מספר פעמים. השארתי הודעות לרמי ומעולם לא זכיתי שהוא או מישהו אחר יחזרו אלי. אחרי יחס כזה אני שוקלת לעזוב אתכם ולגרור אחרי את בני משפחתי.

בברכה,
זהבה ראשית
עוגמת נפש סוג הנזק :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה