פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יכולת יצירת קשר עם הסניף והבנקאי האישי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בבנק ישנו נוהל יחסית חדש (כמה חודשים)- אין אפשרות לחייג לסניף אלא רק למענה קולי ארצי, שם צריך להקיש קוד, ואז או ליתר דיוק, כעבור לפחות 20 דק' של המתנה מועברים לבנקאי כללי, כשבדרך כלל בבעיות מסובכות מעט אומר שאין באפשרותו לטפל בנושא זה. היום לדוגמא התקשרתי והבנקוד שלי פג תוקף, חיכיתי 20 דק' על הקו לבנקאי שעשה לי חקירה שלמה כדי להנפיק לי קוד חדש, הוא התקשר אלי בחזרה לתת לי את הקוד, אח"כ הייתי צריכה לנתק, לחחייג את הקוד, להחליף שוב את הקוד, ושוב לחכות 25 דק' עד שענתה לי בנקאית חדשה. כל שביקשתי הוא להפסיק את הוראת הקבע שלי והיא אמרה שהיא לא יכולה לעשות את זה, רק הסניף שלי יכול, לכן היא תשלח להם הודעה אבל אני צריכה לזכור להתקשר בעוד חודשיים בדיוק לוודא שנעשה ושלא המשיכו להוריד לי את הסכום. פשוט טירטור, בורקר שלם, הרבה עצבים וסתםםם!!!
עצבים רבים סוג הנזק :
כמו שהיה תמיד- אפשרות להתקשר לבנקאי האישי שלך שמכי פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה