פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבנק לא ביטל את ביטול הצ'ק למרות בקשתי המפורשת נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הרצל 87 ראשון לציון כתובת:
055 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב- 13.3.06 נתתי הוראת ביטול לצ'ק מבוטל כלומר, רציתי שהצ'ק שאמור להפדות ב- 15.4.06 ייפדה כרגיל וללא בעיות מיותרות.
דיברתי עם בחורה בשם ענת מטלבנק, היא עשתה את הפעולה עבורי, מילאה טופס ביטול שחתום על ידה ב- 13.3.06 ונמצא עותק שלו ברשותי, וכאשר הגיע תאריך פידיונו של הצ'ק, הצ'ק חזר בשל טעות של הבנק שטען שהצ'ק מבוטל. ניסיתי לבדוק למה ושוחחתי עם בחורה בשם לבנה בבנק דיסקונט מס' 055 ב- 17.4.06 לאחר שראיתי שהצ'ק לא הופקד וחזר, היא אמרה לי שכנראה שנעשתה טעות וההוראה שנתתי לא התעדכנה מסיבה זו או אחרת.
מכיוון שלא הצלחתי לאתר את בעלי הצ'ק הגיע אליי צו הוצאה לפועל ב- 27.6.06
בבקשה לשלם את דמי ערך הצ'ק ועוד 200 ש"ח קנס. אני רוצה להתלונן על עוגמת הנפש שנגרמה לי כתוצאה מאי סדרים אלו בבנק. נסעתי מנתניה עד לראשון לציון לבית המשפט על מנת לשלם את החוב מכיוון שב- 29.6.06 היתה לי טיסה לחו"ל וחששתי מפני עיכוב ביציאה מהארץ. אני חשה מאוכזבת מהמערכת הבנקאית שלא ניתן לסמוך עליה. במערכות הבנק ביטול הביטול שהיה רשום בזמנו נמחק ללא זכר, לי במקרה יש העתק שביקשתי שיישלח אליי לאחר ביצוע הפעולה ובלעדיו אין הוכחה אחרת לכך שהביקשתי לבטל את הביטול בבנק בתאריך זה.
ברישומי הבנק כפי שנשלח אליי ב- 29.6.06 הצ'ק מופיע כמבוטל ותו לא.
הבנק ניסה לטשטש עקבות ולמרות שיחותי עם בחורה בשם קרן מטלבנק שלפי מיטב ידיעתי עוסקת במתן שירות, ניסתה לשכנע אותי כי אני היא זו שעשתה טעות ולא הם, לא הראתה נכונות למתן פיצוי על עוגמת הנפש והקנס שנאלצתי לשלם על לא עוול בכפי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תשלום הקנס והוצאות הנסיעה על ידי הבנק בערך של 300 פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה