פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חסימת כרטיס אשראי נושא התלונה:
קלופמן אלי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏07 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
דרך בן גוריון רמת גן כתובת:
תל גנים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נכנסתי לחריגה של 200 ש"ח בחשבון העו"ש שלי בבנק. התנועה האחרונה שהבנק היה יכול להחזיר הייתה החזר הלוואה לבנק עצמו בסך 150 ש"ח כך שהבנק כמובן לא התנדב לעשות זאת. במקום זאת, חסמו לי את הכרטיס היחיד שיש לי בבנק למרות שיתרת ההתחייבויות לכרטיס זה עומדת על 0 ש"ח בדיוק. במכתב שקיבלתי כשבוע לאחר מכן כתוב ש"יש לנו חשש כי לא תוכל לשלם במועד המוסכם את תמורת הנכסים שרכשת באמצעות הכרטיס הנ"ל". שלושה ימים לאחר מכן ביקשתי להפקיד שיק בחשבון כדי לכסות את החריגה בעזרת הכרטיס הנ"ל והתברר שאפילו במשוב אני לא יכול לפעול ולכן היה עלי לנסוע לבנק (מרחק של למעלה מחצי שעה) פעמיים בשבוע. בנוסף לכל זאת חייבו אותי עמלת ביטול כרטיס בסך 45 ש"ח.
פקידה בבנק בשם ענת התקשרה לאשתי ואשתי הייתה באמצע לקחת את הילדים מהגן והיא ביקשה ממנה להתקשר אלי. הפקידה ענתה לה בלשון זו: "אני לא מתכוון להתקשר לאף אחד. אתם בחריגה של 250 ש"ח אנחנו נסגור לכם את הכל אם תפקידו כסף" וטרקה את הטלפון.
כספי סוג הנזק :
התנצלות מנהל/סגן המנהל הסניף על שיחת הטלפון הבוטה. פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה