פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס וזלזול נושא התלונה:
שלום אייל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שמי גיא אני לקוח של הבגק כ6 שנים ללא שום בעיות.
לפני כחודשיים לקחתי הלוואה לכיסוי מינוס.מכיוון שנקלעתי לבעיה מסויימת
יחד עם זאת ביקשתי אשראי כגודל המשכורת שלי(7000ש"ח)פניתי לסגנית המנהלת בבקשה שתגדיל את האשראי ל10000 ש"ח למשך חודשיים עד אשר אני יסתדר ואמור לקבל בונוס מהעבודה על סך 10000 ש"ח.
בפנייתי לסגנית המנהלת נתקלתי ביחס מעליב משפיל ולא ראוי לאדם.
הסגנית דיברה אליי בזילזול ולא רק שלא ניסתה לעזור הייתה "לעזר" לצרותיי.
כל פניותיי לסגנית ולפקידות הבנק שיתחשבו בי רק לחודשיים וכל בקשתי הייתה להגדיל את המסגרת האשראי .כאשר הבנתי שכל פניותי לא נענו חשבתי על פיתרון בעצמי והוא לדחות את תשלום הויזה בחודש אחד בלבד.בכדי לא לחרוג מהמסגרת ושלא יחזרו הוראות קבע.
הדבר נענה בשלילה ולאחר תחינות מרובות החליטו לחלק את התשלום לפעמיים (1500 ש"ח בכל תשלום) לתדהמתי גם הדבר זה לא נעשה וכל הסכום הופקד לבנק וכתוצאה מיזה הוחזרו לי הוראות קבע בסיסיות לחיי
אני דורש ומבקש לבדוק את מניעי הבנק לכל ההחזרים האלה וכו חן ליחס המשפיל והמזלזל .חושש אני שהם נהנים לקחת עמלות
ל


בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה