פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות באלתור שהובילה לחיוב חשבון בגין חריגה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏13 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סלור פתח תקוה כתובת:
041 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי האחרון הפקדתי את המשכורת בצק , באלתור של סניף עזריאלי .
הפקידה או מי שלא יהיה טעו בסכום , והפקידו לי אלפיים ש"ח פחות .
לקח יומיים לטפל בזה , בינתיים ירדו חיובים, ווהצק הוחזר לסיף כדי לתקן את תהטעות .
ביומיים האלה, ללא המשכורת , החשבון היה בחריגה, ולכן יחוייב בגין "התראה" על חריגה שכבר לא הייתה קיימת , וכבר לא אמיתית , ב- 53 ש"ח .
הבוקר, כשוחחתי עם עזרא מהסניף שלי, והעלתי בפניו שיכולה להיות בעיה כזו עם ההתראה, גיחך, ואמר שלא יהיה שום דבר כזה.
ועובדה!
נכנסתי הרגע לחשון דרך האינטרנט, והפלא ופלא....
התראה על חריגה שכבר לא קיימת!
ולא הייתה קיימת , לולא עשו את הטעות , או היו מטפלים בה מיידית!
פניתי לסניף בבקשה לבטל את החיוב הזה, רק שלא אקבל גיחוך שוב......

שבת שלום :-(
ליאת -
ועוגמת נפש!!!!!!!!!! סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה