פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים ללא הודעות ללקוח!!! נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הרצל רמלה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
מזה כבר כמה חודשים אני מוצאת את עצמי משלמת לבנק דיסקונט על כל מיני חיובים שלא יידעו אותי קודם לכן ובטח שלא חתמתי עליהם!!!
עכשיו יש דבר חדש, מורידים דרך כרטיס האשראי 10 ש"ח עבור עמלות וזה בנוסוף ל- 6.97 ש"ח (בערך) שמורידים באופן קבוע על הכרטיס, חוץ מזה יש כל כמה חודשים מחייבים סכומים של 30, 60, 90 ש"ח עבור ביטוח הכרטיס, חידוש וכל מיני מושגים שלא קשורים ולא מובנים...
יש לציין שהחשבון שלי תמיד בפלוס ואף יש לי פק"מ בבנק.
כששאלתי אחת העובדות בבנק מה פשר כל ההורדות, תשובתה היתה: "לכולם מורידים.." ושאם יש לי בעיה עם זה שאני אבטל את הכרטיס האשראי!!!
אז אלו לא תשובות בשבילי ואני כועסת ומאוכזבת ביותר ויש לציין שזאת לא פעם ראשונה ובטח לא פעם אחרונה!!!
בכבוד רב,
רחלי יהודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא על כל מה שלא היו צריכים לקחת ועל כל העוגמת נפש שנגרמה. פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה