פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת שק לאחר חודשיים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקוה כתובת:
041 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב

שמי אלי צריקר וברצוני לפרט מקרה שקרה עם בנק דיסקונט.
ב15/3/07 הפקדתי לחשבוני שק ע"ס 17,071 ₪. לאחר 3 ימים בדקתי שהכל תקין ואף לאחר 10 ימים בדקתי את חשבוני כדי לוודא שהשק תורגם למזומן מכיוון שאני מכיר את בעל השק כאחד שהמחאות רבות חוזרות בחשבונו וגם מכיוון שכוונתי היתה לסגור הלוואה בכסף זה (דבר שאכן קרה).
עברו להם חודשיים וביום חמישי האחרון (ה10/05/2007) בשעות הצהריים התקשר עזרא מהבנק שהשאיר לי הודעה לחזור אליו באופן דחוף. חזרתי אליו לאחר מספר דקות וזה הודיע לי שהבנק ניאלץ להחזיר את השק הנ"ל מכיוון שהתאריך הרשום עליו אינו תקין ורשום עליו 15/03/2006 ולא 2007. שאלתי אותו איך יכול להיות דבר כזה שלאחר חודשיים מחזירים שק כאשר אני יודע בוודאות שהמחאה מתורגמת למזומן לאחר 3 ימים ולאחר 10 ימים השק הופך להיות פיסת נייר בלבד. הוא הסביר לי ש"אין מה לעשות" ובגלל טעות של בנק מרכנתיל שכיבד את השק הם נאלצים לגבות את הכסף כעת מחשבוני. שיחתנו הסתיימה בכך שלאחר שאמרתי לו שאינני מוכן בשום פנים ואופן ששקל יצא מחשבוני ללא אישורי ואני אכן לא מאשר, הוא אמר שלאחר שיחתו עם עו"ד בסניף ומנהל הסניף הוא מחויב לבצע את הפעולה וההעברה תתבצע עוד היום. בסוף השיחה ביקשתי לדבר עם מנהל הסניף.
בשיחתנו ניסה מנהל הסניף מר הנרי טרכטר להסביר לי מדוע צעד זה חייב להתבצע בעוד אני מסביר לו שזהו כספי וכי בנק דיסקונט רק מנהל אותו בעבורי ושבשום פנים ואופן אני לא מאשר את העברת הכסף.
עוד באותו היום ראיתי את העברת סכום זה אך לא בתצורה של "החזרת שק" אלא כ"תנועה מקוונת".
לאחר התייעצות נאמר לי כי פעולה זו אינה חוקית שהרי מדובר בכספי ולא בכספי הבנק ולכן אינכם רשאים לעשות ככל העולה על רצונם ובטח שלא ללא אישור ממני. יתרה מזאת שק הופך למזומן לאחר 3 ימים ולאחר 10 ימים כבר לא ניתן להחזיר שום המחאה אלא אם כן הדבר נעשה באישור הלקוח (אני!) דבר אשר בהחלט לא קרה.
יתרה מכך גם אם המדובר בטעות בתום לב של הבנקים (לעניין זה הבנק המושך והבנק הנמשך – דיסקונט ומרכנתיל) הרי שזה ממש לא ענייני ומי שצריך לשלם את המחיר ולתת את הדין זה מי שטעה ובטח שלא הלקוח.

כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף באופן מיידי פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה