פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"משכנתא בריבית מסובסדת" נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי האחרון זמן קצר(כחודש) לאחר חתונתנו החלטנו אני ואישתי לקנות דירה.
לאחר בירור ריביות החלטנו לקחת משכנתא בבנק דיסקונט במסגרת המבצע שלם למשכנתא מסובסדת(ואכן הם הי הנמוכים ביותר).לאחר שהבאנו את כל הטפסים והאישורים הבהרנו בפני הפקידה בסניף שיהיה קשה לנו לבוא כל אי מתי שצריך לחתום על מסמך כזה או אחר(וישנם הרבה...),לכן אנו מעדיפים לסגור ולחתום על הכל באותו מעמד.הפקידה יש לציין עזרה במה שיכלה לאורך כל הדרך(אך סמכותה המוגבלת עד מאוד מנעה ממנה לעשות כן ברוב המקרים).חתמנו על כל המסמכים שנדרשנו ובין השאר החתימה אותנו הפקידה על הוראה בלתי חוזרת,כששאלנו אם זה לא מוקדם משום שאיננו בטוחים בסכום ענתה לנו הפקידה שאין מה לדאוג וברגע שצריך פשוט נאמר מה הסכום היא תמלא אותו במסמך שכבר חתום והכל יהיה בסדר.
שמחנו מאוד שכן הכל היה מוכן החוזה סגור ואישור עקרוני כבר היה למשכנתא כך שלא היו צריכות להיות בעיות מיוחדות.
עבר שבוע וגם שבועיים אך הכסף עדיין לא הגיע,הליך פשוט שבכל בנק אחר היה לוקח כמה ימים לקח במקרה הנ"ל שבועות,הפקידה בבנק אמרה שהתיק כבר הגיע ופשוט יש לחץ גדול ואין מספיק כח אדם לטפל.המשכתי כל יום להתקשר כאשר המועד האחרון לתשלום הגיע ואני אמור כבר לשלם קנסות.באותו היום בו התחלתי לשלם קנסות ניגשתי גם למנהל הבנק והסברתי לו את הלך הדברים אך תשובתו הייתה שבנק דיסקונט למשכנתאות עובד כיחידה נפרדת וניסיון שלו ליצור קשר עם האחראים טוב כשלי.עברו כבר 7 ימים ועדיין לא קיבלנו את הכסף כאשר אנו ממשיכים לשלם קנסות,היה זה יום שישי ואני הייתי בסניף כבר בפתיחתו על מנת לבדוק מה קורה(בשבוע זה הייתי כל יום בבנק על חשבון עבודה,במשך כל היום),כרגיל ענו שלא יודעים מה קורה ומנהל האזור בשם צביקה כהן מטפל בעניין.הצלחתי להשיג את הטלפון של מנהל האזור והתקשרתי אליו אך הוא לא ענה,המשכתי לנסות עד שבסוף השגתי אותו ולאחר התחננויות ובקשות אינספור הוא הבטיח לעשות את המירב כדי לעזור לי.כל הזמן הזה חשבתי לעצמי מדוע אני צריך המשך מספר שבועות להתחנן ולבקש טובות מאנשים שאני כלל לא מכיר כדי שיעזרו במובן מאליו הרי פניתי לבנק לקבל שירות ואני משלם על השירות המון כסף,מדוע אם כן זה צריך להיות בדרך זו?
בסוף אותו יום קיבלתי את החלק הראשון של המשכנתא לאחר תחנונים ובקשות אינספור ותחושת הבושה התחלפה לה בשמחה שזהו לא אצטרך לבזבז ימי עבודה נוספים טלפונים מיותרים שלא לדבר על מצב הרוח.שילמתי כאמור את הקנסות שהייתי חייב למוכרים וחיכיתי לקבל מהם את נסח הטאבו החלק ע"מ להעביר להם את החלק השני של המשכנתא.באותו הזמן הנפיקו לי המוכרים מכתב כוונות לאחר התייעצות עם העו"ד ופקידת הבנק תיאמנו גם את התאריך שלו בכדי שיספק את הצדדים.לאחר זמן מה בעודי מחכה לחלק השני התקשרה אלי פקידת המשכנתאות ואמרה לי כי תוקף מכתב הכוונות נגמר אך אין צורך להנפיק מכתב חדש ולפי הוראות בנק ישראל החדשות יש צורך לכתוב מכתב לבנק שמפרט שלא נדרוש יות כסף ממה שרשום בפוליסת הביטוח של הבית.
הגענו לבנק ורשמנו את המכתב שהתבקשנו תוך ציון הסכום המבוקש ע"י,חשוב לציין שיידענו את פקידת המשכנתאות על סכום המשכנתא והיא ידעה אותו בוודאות אך משום מה בהוראה הבלתי חוזרת (שחתמנו לה מראש)היא רשמה סכום גבוה יותר.
לאחר כמה ימים(די מהר) הגיע החלק השני בצ'ק בנקאי אך על הסכום הלא נכון.
אמרתי לפקידת הבנק שאינני חייב למוכרים סכום כל כך גבוה ואין לי מה לעשות עם הצ'ק,כששאלתי מדוע הגיע צ'ק על סכום כ"כ גבוה ענתה לי כי לא זכרה שביקשנו סכום שונה (וזאת למרות שדיברנו איתה כתבנו מכתב לבנק שמציין את הסכום),
ושזוהי טעות שלה.ביקשתי ממנה להחליף את הצ'ק ולאחר ניסיונות שכנוע כך עשתה.
חיכינו יום ועוד יום ושבועיים והצ'ק עדיין לא הגיע יצרנו קשר עם מרכז הטלפוני של בנק דיסקונט לברר ושם לאחר ירור העניין הובהר לי שאי אפשר לקבל צ'ק נמוך יותר ולמרות הטעות שנעשתה ע"י הפקידה של הבנק עליי לקחת את הצ'ק הזה.
לאחר דין ודברים עם אחראית המשמרת במוקד שנמשך ימים ספורים ורק לאחר כשבועיים וחצי לאחר שהצ'ק הלא נכון נשלח בחזרה,וכמובן שהקנסות ברקע שוב!!!!
נאותו במוקד לתת הצעה חלופית בה יחלקו את הסכום לשניים החלק הראשון יהיה למוכרים על הסכום אותו אני אמור לשלם להם והחלק השני יהיה לי לכסות את חלק מהמשכנתא.למותר לציין שמה שהבנק רצה בעצם שאקח את כל הסכום (הגבוה)ושאשלם עליו הפרשי הצמד ריביות והתשלום החודשי יתבסס עליו שכן עבר כבר קרוב לחודשיים מאז תחילת התהליך של לקיחת המשכנתא.לאחר שלא הסכמתי לקחת חלק זה ולאחר שדיברתי עם מנהל הבנק ועם מנהל האזור שוב מר צביקה כהן שלא הפסיק להתגונן כי אני ואישתי חתומים על ההוראה הבלתי חוזרת ושזה לא טעות של הבנק, זאת למרות שפקידת המשכנתאות מודה כי הטעות היא שלה,הבנתי שקודם כל עליי להפסיק לשלם קנסות וכסף שאין לנו!!!,והדרך היחידה לעשות כן היא לקבל את הצעתם ל-2 צ'קים (הצעה שבאה רק לאחר שבועיים מיום משלוח הצ'ק הלא נכון)
,גם אם זה אומר לשלם את כל הריביות והפרשי ההצמדה על הכום הגבוה שמעולם לא ביקשנו ובגלל טעות של פקידת המשכנתאות התקבל.
כמובן שום דבר לא יכול לעבור בלי מכתב שנכפה עלינו לחתום שאומר שאנו מסכימים לכך שהבנק יתחיל את החיוב מתאריך משלוח הצק הישן ואת תחילת חיוב המשכנתא על הסכום הגבוה,כמו כן ברב חוצפתם ביקשו ממני לרשום כי אין לי שום טענות או תביעות כלפיהם.בלב כבד מאוד ומתוך תחושת תיסכול מצד אחד ורצון להביא לסיום את הסיוט הזה חתמנו על המכתב(היה זה יום שישי).
ביום ראשון לאחר מכן בעודי מחכה לצ'ק הופתעתי לגלות שהוא לא יגיע וגם ביום שני יום לפני ערב סוכות לאחר שאני ופקידת המשכנתאות דיברנו עם מי שיכולנו(היא בחינם לי זה עלה המון),נאמר לי שהדרך היחידה לקבל את הצ'ק עד לערב חג היא לאתאמינו שאני אסע לת"א ואקח את הצ'ק בעצמי.כן כן פקידת המשכנתאות לא ידעה כבר מה לעשות לאחר שלא עונים למיילים ומנהל האזור לא עונה,אני דיברתי עם מנהל האזור וגם הוא אמר לי להגיע לת"א.
ללא דיחוי נוסף לקחתי את אישתי על חשבון יום עבודה שלי ושלה ועל חשבוננו נסענו לת"א(ע"מ שאם נצטרך לחתום על מסמך כלשהוא).
כאשר הגענו נתקלנו בזוג שומרים נחמד ופקידה שהיוו את הקשר היחיד לתלונות מענות ועוד,ז"א גם אם הגעתי לסניף הראשי בת"א אני לא יכול לשטוח בפני אף אחד את טענותי כלפי הבנק.לאחר שביקשנו מהפקידה בקבלה שתודיע למנהל האזור שהגענו ע" לקחת את הצ'ק, הגיעה (לאחר שעתיים) מישהי שעובדת עימו אך בלי הצ'קים ואמרה שלפני קבלת הצקים עלינו לחתום על מכתב חדש תחליף לזה שחתמנו אצל הפקיד שאומר שחיוב המשכנתא מתחיל ביום קבלתה ועל הסכום הגבוה כמו כן
החיוב על החלק השני מתחיל היום בו יצא הצ'ק הלא נכון ובנוסף שהמכתב שנכתב אצל הפקידה מבוטל ואין לנו שום תביעה כלפי הבנק.מתברר שלא הוציאו את הצ'קים מפני שלא אהבו את הפיסקה שהוספתי שהפקידה בבנק מודה שהטעות שלה כמו גם אחראית המשמרת במוקד הטלפוני.
כאשר אמרתי לאותה גברת נכבדה שיש לי טענות כלפי הבנק ואין זו הטעות שלי ענתה לי בתגובה שאם אני לא חותם על המכתב(שאת סגנונו אף הכתיבה לי) לא אקבל את הצ'קים,כמובן שללא ברירות חתמנו על המכתב ורק לאחר שעה וחצי לערך קיבלנו את הצ'ק.
מר צביקה כהן שהיה בבנין וביקשנו לדבר איתו אישית לא ניאות לענות לנו כלל.
"נמשכנתא המסובסדת" של דיסקונט עלתה לי בהמון קנסות בימי עבודה שלי ושל אישתי והרבה כעס ועצב שלא שווים זאת מפני שבדיעבד עדיף היה לשלם יותר אך שהגוף מולו אתה עובד ימלא את התחבויותיו.
כולי תקווה כי תוכלו לעזור לי מפני שבבנק לא המנהל ולא הפקידה יכולים ובהנהלה אין שום כתובת (למעט מנהל האזור שכבר לא עונה לטלפונים),אשמח להעביר כל מידע שחסר או צריך לבירור תלונתי.
בכבוד רב.
ווקנין מאור ומי-טל.
עגמת נפש, סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה