פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"סחבת" בקבלת משכנתא נושא התלונה:
‏יום שישי ‏19 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שבי ציון 30 אשדוד כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ4 חודשים פנינו לבנק דיסקונט לקבלת משכנתא.
קיבלנו אישור עקרוני והתחלנו בתהליך לפתיחת תיק מול גב' בתיה סנסורה מסניף אשדוד.
שילמנו כ1000 ש"ח עבור פתיחת תיק ובתיה מסרה לנו מספר טפסים ומשימות לביצוע מול בעלי הנכס ועו"ד מטעמנו.
אף שילמנו לשמאית מטעם הבנק להערכת שווי הנכס.
כחלק מתנאי הבנק לקבלת המשכנתא פתחנו חשבון באותו הסניף והעברנו 2 משכורות (התנאי הוא מינימום משכורת אחת של 4000 ש"ח והעברנו 2 משכורות שיחד מסתכמות בכ-8900 ש"ח)
החזרנו לבתיה את כל המסמכים הנדרשים, היא בדקה כי לא חסר אף מסמך ואישרה כי תעביר את התיק לת"א ותוך שבוע יקבל בעל הנכס את התשלום.
מאז ועד היום התיק חזר כמה פעמים ובכל פעם בטענה שחסר עוד מסמך למרות שבכל פעם בתיה בדקה ואמרה במפורש שלא חסר דבר אך עו"ד מטעם החברה היושבת בת"א כל פעם ממציאה מסמך חדש.
טירטרו אותנו הלוך ושוב לעו"ד שלנו כדי להוציא את המסמכים הנדרשים.
בתאריך 5.10.07 היינו צריכים כבר להעביר תשלום ראשון לבעל הנכס וכמה ימים לפני כן בתיה הבטיחה כי בזאת נגמר הסיפור והוא יקבל את הכסף.
להפתענו גילינו מבעל הנכס כשבוע לאחר מכן כי לא קיבל דבר.
פנינו לבתיה שוב ושוב וכאמור שוב חסר מסמך ושוב התבקשנו להמציא אותו.
ניגשנו לעו"ד שלנו והבאנו לבתיה כל מה שצריך והפצרנו בה לזרז את התשלום משום שאנחנו באיחור והם גורמים לנו להפרת חוזה.
בתיה הבטיחה שוב שהסאגה נסתיימה והיא קיבלה כל מה שצריך.
ב19.10 בשיחה טלפונית מול בתיה התברר ששוב היו חסרים מסמכים וכמובן שכבר לא שתקנו הגענו אליה לסניף הגשנו בקשה לביטול התיק וסגרנו את החשבון.
בשל הדחיפות לקבלת משכנתא פנינו לבנק אחר שיכול לזרז לנו את התשלומים בתנאי שבנק דיסקונט יסיר את השיעבוד ויחזיר לנו את התיק. כבר 3 ימים אנו מתקשרים לבתיה ואף שלחנו מכתב לסניף הראשי בתל אביב שיזרזו את החזרת התיק והסרת השיעבוד.
אין צורך להסביר שנגרם לנו נזק כספי (הפרת חוזה, תשלום 1000 ש"ח על פתיחת תיק שאין לנו מושג אם דיסקונט מתכוונים להחזיר לנו, עלות השמאית מטעמם שלא בטוח שהבנק הנוכחי יסכים לשמאית הזו, תשלום לעו"ד מטעמנו אם יתברר ששוב נצטרך להתחיל את כל ההליך מחדש ולשלם לו על עבודה שניה) וכמובן עוגמת נפש שאנו צריכים לעבור את כל ההליך מחדש.
חשוב לציין כי גם מול הבנק הנוכחי וגם מול עו"ד מטעמנו אין שום בעיה עם הנכס וכל המסמכים שהעברנו כשרים ותקינים ולא היתה שום סיבה לעיכוב התשלום ואף אין שום בעיה בחשבון הבנק שלנו מעולם לא חזרו שיקים / תשלומים ומעולם לא היינו במינוס. אנו נחשבים ללקוח טוב ואמין.
אנו מבקשים במיידי אישור מבנק דיסקונט על הסרת השיעבוד, החזרת התיק והחזרת הסכום על פתיחת התיק.
כספי סוג הנזק :
הסרת שיעבוד, החזרת התיק והסכום על פתיחת תיק (כ-1000 ש"ח) פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה