פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסניף 151 שברחוב משה דיין (בית גיל הזהב) בזמן האחרון יש אווירה מאוד לא נעימה אשר נגרמת בעיקר בגלל בנקאית ממורמרת שמתנהגת בגסות ובחוסר רצון לטפל בלקוחות, אשר עומדים זמן רב בתורות. הלקוחות סופגים ממנה יחס מזלזל. היא עונה להם בגסות ונותנת להבין לכל הסובבים שהיא לא רוצה לעבוד. משפטים כמו: "אני לא רוצה לעשות זאת" או "אל תיגשו אלי יותר, זהו אני גמרתי אתכם להיום" חוזרים כל פעם. חשוב שתדעו זה לא מקרה חד פעמי שאולי היה ניתן לסלוח לה, בכל מקרה גם היא בן אדם, אבל זה קורה למשך תקופה מסוימת. המנהלים שם מודעים לתלונות הציבור, לא פעם פנו אליהם לגבי אותה קופאית, אבל דבר לא נעשה.
אני מקווה שהדבר יטופל! בכל מקרה אין לי משהו אישי נגד בנק דיסקונט, אבל שירות כזה מעורר בי רצון להחליף סניף ואפילו בנק. הרי בנק אשר מאפשר התנהגות מסוג כזה כלפי לקוחותיו מראה כשל בתפעול.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לדאוג לאנשים שבעמדות שירות הלקוחות שיהיו סובלניים פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה