פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות של מנהלת הסניף 137 נושא התלונה:
מנחם שמעון שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד בנק דיסקונט לישראל
הנידון התנהגות מוזרה של מנהלת הסניף.
ביקשתי לבצע הוראה טלפונית וקיבלתי סרוב שהיה במקומו, ניסיתי דרך הטלבנק גם לא הלך.
בלאט הדברים דרך הטלפון נאמרו מילים בצורה כעוסה משני הצדדים.
למחרת 10\6\2 הגעתי לסניף להסדיר את עניין הוראה טלפונית ולחתום על ההוראה.
חתמתי על הוראה זו.
בנוסף ביקשתי מהפקידה מסגרת אשראי בחשבון העסקי מס - 16962 המתנתי בדלת המנהלת למעלה משעה כדי שתואיל לקבל אותי לבקשת הפקידה.
לאחר שנכנסתי לבקש את הבקשה של האשראי העסקי ניתקלתי בתגובה מאוד מוזרה של המנהלת שבו היא מודיע שקודם תיתנצל, והיא חזרה על עצמה מספר פעמים. כמובן שסרבתי כי אין לי על מה להיתנצל.
המנהלת ביקשה את מספר חשבוני העיפה מבט ואמרה שגם החשבון הפרטי (לשעבר ) שיש בו מסגרת אשראי מאושרת ותקינה על סך 15.000 .
והיא הודיע לי שתוריד את המסגרת האשראי ל - 0 תוך 14 יום בלי שום סיבה הניראת לעין, לא חרגתי מהמסגרת שאושרה לי, סתם מיתוך פעולת נקמנות.
זאת ועוד אמרה לי שאם תוך 14 יום לא תכסה את המינוס הנ"ל יועובר חשבוני לטיפול משפטי.
יש לציין שחשבוני מעולם לא היה בחריגה והיתנהל בצורה אחראית ומחושבת.

שאלה: האים בגלל חוסר רצוני להיתנצל על דברים שלא ניראו לי שצריכים התנצלות צריך להפיל אשראי באופן חד צדדי. המון תימהון יש בזה.
דבר זה אילץ אותי לחפס הלוואות חיצניות כדי לכסות את המינוס בגלל שיש לי אחריות רבה.
האים זו דרך היתנהלות של בנק.?
בסופו של דבר סגרתי את החשבון הפרטי שלי 2973 והעיסקי יסגר ממש בקרוב.

מקווה לשיפור ההתיחסות בבנק זה

* ההעתק בנק ישראל המפקח על הבנקים
* בנק דיסקונט לישראל

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה