פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעללות בלקוח: החזרת צ'קים למרות שהיו תקינים, גביית עמלות מוגזמת ולא תקינהi נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שינקין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מתוך מכתב למנהל הבנק:
‏שבת 02 אוקטובר 2010
לכבוד מנהל סניף שינקין
דיסקונט

שלום רב,

שמי .... ... ואני לקוח ותיק אצלכם. הייתי במשרדך לפני חודשים בודדים בעניין פתיחת חשבון עסקי אצלכם. חשבון העו"ש שלי הוא 000000. ויש לי עוד שני חשבונות של סרטים תיעודיים.
בשבוע שעבר היתה התנהלות בלתי עקבית מבחינתכם שגרמה להוצאות לא מקובלות ולעוגמת נפש ואבקש ממך להיכנס לתמונה ולפתור את העניינים –
ב-24.9 הפקדתי המחאה בחשבון שני שלי על סך 00000 שקל. כדי להימנע מטעויות, קיבלתי הדרכה מהכספרית בסניף דיסקונט סנטר כיצד למלא ההמחאה. יומיים לאחר מכן, ראיתי שההמחאה לא התקבלה – הצ'ק הוחזר. צלצלתי אליכם, דיברתי אתך, דיברתי עם שרון, יעל ותמי בסדרה של שיחות, שבסופן ההמחאה הופקדה שוב, והוסבר לי שעלי להחתים בחותמת. זו הפעם הראשונה שנאמר לי – אחרי יותר משנה שהחשבון קיים – שעלי להצטייד בחותמת, ולכן אני מבקש הנחיה זו בכתב. כמו כן, להשיב לי דמי החזרת הצ'ק – שכן פעלתי במדויק על פי הנחיית הכספרית בסנטר ועל פי הנחיות קודמות של אנשים בסניפך (אתה מוזמן לאשר זאת עם מר איתי גלעד, שהבחין שבשל שמו הארוך של החשבון, או מסיבה אחרת שאינה ידועה לי, יש נטייה מצד פקידים להשיב המחאות, אך בכל פעם הוא הפקיד וזיכה את דמי ההחזרה, אך גם הבין כאשר מחיתי שאין מדיניות חד משמעית מבחינת דיסקונט לגבי נוסח ההפקדה).
במקביל, הייתי מנוע מלהפקיד סכום של 0000 שקל מהחשבון השני העסקי לחשבוני הפרטי. למרות שהפקדתם שוב את ההמחאה, נמנע ממני להפקיד את ההמחאה באתר האינטרנט מהסיבה שההמחאה עדיין לא אושרה. רואים אותה במסך, אבל אי אפשר עדיין להפקיד. התוצאה: חריגה בחשבון העו"ש שלי בסכום של 0000 שקל. שעליה קיבלתי קנס – על ריבית חריגה בסך 230 שקל. כלומר, אישרתם את ההפקדה, אבל היא לא קיימת בפועל, והיא גורמת לקנס. הקנס התקבל ב-29.9, שזה ערב החג...
אבקש אם כן:
א. לקבל הנחיה ברורה ובכתב לגבי הכללים של הפקדת המחאות לחשבונות הסרטים שלי. כדי להימנע משרירות לב וממידע סותר שקיים אצל פקידים שונים.
ב. להעביר 0000 שקל מחשבוני העסקי לחשבוני הפרטי, ולבטל את הרבית החריגה בסך 230 שקל שנגרמה בשל מניעת ההפקדה שלכם.
ג. ....
ד. לאשר ביצוע הפעולות בפלא 000-0000000. ואם יש בעיה עם בקשותי, אפשר לתאם פגישת הבהרה, או לחילופין, להעביר העניין לנציבות קבילות ולמדורי צרכנות, כיוון שכל זה גורם להתעסקות מיותרת ולעוגמת נפש

בתודה מראש
....

כספי סוג הנזק :
החזר העמלות שנגבו בזדון ולא בצדק פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה