|
|
|
|
|
|
אי קבלת הסכום הנקוב בתדפיס |
נושא התלונה: |
יום שישי 28 ינואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הירמוך1 יבנה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי בתאריך 28.01.2011 בשעה 9:42 ניגשתי לבנק לפרוט שיק ע"ס 6000 ש,ח שניתן לי ע"י בעל הבית שלי - שיק משכורת מס' השיק הוא: 1089 ניגשתי לפקידה בשם ענבר קיבלתי 1000 ש"ח פחות מסכום השיק ויש לציין כי באותו מעמד לא ספרתי אחרי קבלתהמזומן כשהלכתי לבנק שלי להפקיד את המזומנים גיליתי כי קיבלתי 1000 ש"ח פחות מאחר וזה היה יום שישי לא יכולתי לחזור בחזרה וגם התקשרתי ואף אחד לא ענה , מאחר והבנק סגור גם ביום ראשון אני מבקש לבדוק זאת אני מאמין שנעשתה הטעות בתום לב אודה לכם אם תיתקשרו אליי לדוד רואס:054-7211540
|
|
|
|
|
|
|
|
בנק דיסקונט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|