|
|
|
|
|
|
יחס לא הוגן |
נושא התלונה: |
יום חמישי 17 פברואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
שדרות התמרים אילת |
כתובת: |
003 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
היי לפני כחודש הגעתי לסניף הבנק לאישור כרטיס אשראי נמסר לי כי עלי לשלם 2500 שח פיקדון כל עוד אני משתמש בכרטיס וכך היה החתימו אותי על טפסים והכסף בפיקדון.אך כרטיס האשראי שלי כרגע חסום ולא ברור מדוע .באותו הלילה נסעתי לחול (עבודה) מאז אני מתקשר כל יום לברר מדוע ,נמסר כי אין אישור ולנסות מחר כבר חודש שאני מתקשר ולא מקבל את השרות שעליו אני משלם המון כסף כל חודש. היום היה השיא כשהיתקשרתי וביקשתי את הבנקאית היה ענתה ולאחר שאמרתי את שמי היא אמרה "חכה שנייה" ושמש לי ברקע צליל המתנה כשהצליל הופסק היא אמרה" למה העברת לי את השיחה הזאת הוא בילתי ניסבל אי אפשר להיתמודד איתו." וחזרה אלי. אמרתי לה סליחה ???ומרוב הלם ניתקתי את השיחה אני פשוט מזועזע מהשרות הנורא שקיבלתי בבנק אנחנו האזרחים הקטנים ממנים אותם!!!!
|
בזבון זמן |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק דיסקונט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|