זלזול למענה טלפוני |
נושא התלונה: |
יום רביעי 30 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דיסקונט דיזינגוב סנטר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום .שמי פיביה ורדי (אדרי) ברצוני לידע אתכם,האם נכון ומציאותי הדבר שבנק לא עונה לטלפון? אני מנסה יותר משעתיים להסיג אותם,או שזה תפוס וכשזה לא תפוס זה מצלצל ללא מענה עד שזה מתנתק,ופעם אחת כשכבר הצלחתי להסיג אותם ביקשתי פקיד בשם אלברט הם אמרו שיעבירו אותי אליו ,ולצערי המתנתי על הקו ובמקום לקבל מענה ממנו הקו נותק.אני שואלת אתכם האם זה נכון להיתיחס לציבור שהבנק חי מכספו באופן כול כך מזלזל?אני מאוד כועסת אין לי מילים להביע את פשר התנהגות וזלזול זה בציבור, מה עושים במצב כזה כשצריכים דחוף את הבנק?לשם מה קימים הטלפונים ?קשה לסלוח על התנהגות זאת היות וזו לא פעם ראשונה שזה קורה,ולכן מצאתי לנכון לפנות אליכם בתקווה שיחס זה ישתנה,לציבור מגיע יחס הכי טוב כי בזכותו הבנק מתקיים .הטלפון שלי הוא 0526561658
|
|
|
|
|