|
|
|
|
|
|
זמן המתנה ארוך מאוד ושיחות על חשבוני |
נושא התלונה: |
רדהין שרית |
שם/כינוי: |
יום ראשון 10 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בלפור בת ים |
כתובת: |
148 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בכל פעם שאני מתקשרת למתן שירות יעיל אני מקבלת תההיפך יותר נכון
אף אחד לא עונה לי בקו וההמתנה ארוכה מאוד גם בעבר שהיה לי בנקוד המתנה
הייתה ארוכה
אני מאוד כועסת שאני לא מצליחה למצוא אף אחד מהנציגים כי הם מטפלים בבפניות של לקוחות שיש להם בנקוד מבחינתי זה לא פר
אני מבקשת בכל לשון של בקשה שיתנו שירות יעיל יותר לכל לקוחות הבנקים שלהם
מס ימים שאני מנסה להשיג אותם וזה גובל בחוצפה היות ואני סטודנטית שאין לה את כל הזמן הפנוי ויתרה מכך השיחות על חשבוני
לטיפולכם אמסור אודה
|
הצעות יעעול מצד העבדים והלקוות כאחד לתת שירות ומענה מהיר יותר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק דיסקונט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|