פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התבטאות של סגנית מנהל בבנק דיסקונט נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף דרך שלמה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנחנו משפחה המונה 4 נפשות שמנסה בכל כוחה לעבור את החודש עם תשלומים אסטרונומים שמנסה למצוא פתרון איך ניתן לשלם את החובות עם אופציה להתקיים.

נכנסנו לסניף כדי לקבל פתרון לפני שיתחילו לחזור תשלומים עקב חובות גדולים בחשבון. פנינו לסגנית המנהל בסניף כדי לקבל מענה.
פקידת הבנק ישבה עם הסגנית ומסרה לה את מצבנו הכספי וברגע שהיא יצאה באנו להיכנס כדי שנוכל לשוחח עמה, אך בעודנו נכנסים נאמר לנו על ידה כי הבנק אינו מעוניין להגדיל החשבון ו/או לתת פתרון חלופי. ניסינו לשוחח עמה שוב אך היא חזרה על דבריה בשנית ולא הקשיבה לדברינו וכמו כן היא הוסיפה שהיא זאת שאחראית על האשראי והיא לא מאשרת דבר ואין לנו בשביל מה ללכת למנהל כי גם הוא יאמר לנו את אותם הדברים. אנחנו שני אנשים שעובדים קשה מאוד, ומשכורתינו אינה נמוכה. אף אחד לא אמור לקבל יחס מזלזל שכזה ולא משנה באיזה מצב פיננסי הוא נמצא. יצאנו משם כואבים ונבוכים ומאוד כועסים. ניתן לאמר שאנו משלמים להם משכורות בזכות הריביות שאנו משלמים הן על הלוואות והן על החשבונות בעייתים ולפחות שינסו להעמיד פנים שהם מבינים אותנו ואת המצב. יש דרך לומר דברים מאין אלה במיוחד במצבים של חוסר אונים.
עלבון סוג הנזק :
אודה לכם באם תוכלו לעזור לנו לעמוד מול הבנק, כדי שנוכל לקבל מענה על בעייתנו כדי שנוכל לשלם את החובות ולעבור את החודש. פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה