|
|
|
|
|
|
בעיית שירות כללית |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
מרכז רסקו נצרת עילית |
כתובת: |
005 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מתן שירות איטי ביותר תוך התעלמות מכמות אנשים אשר מגיעה לבנק. בימי עומס 2 פקידים, שעובדים בצורה איטית להחריד על תור של 20 - 30 איש (מגיע עד לשעה וחצי המתנה ולעיתים אף יותר). בעייה זו גם באשנבים הכלליים ובהתאמה גם בדלפקי האשראי.
|
הרגשת תסכול רבה מהשירות הלקוי |
סוג הנזק : |
הוספת כח אדם צעיר (!) ונמרץ ע"מ לתת שירות הוגן ויע |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק דיסקונט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|