|
|
|
|
|
|
נציגה רשלנית |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
138 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
נבללי קרטיס אשרי בקספומט, לאחר צהרים באתי לקחת קרטיס מהסניף. נציגה הוציאה כרטיסים שנבלעו ואמרה ששלי לא נמצא. התקשרנו לחברת אשרי לבטל, לאחר ביטול קרטיס היא ראתה שכרטיס שלי אצלה ביד. היא אפילו לא אמרה סליחה. זאת רשלנות שלא מקובלת.
לנציגה קוראים גילה היא יחידה בסניף.
|
|
|
|
|
|
|
|
בנק דיסקונט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|