פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבנק גבה הוראת קבע שלא כדין ולא מחזיר את הכסף נושא התלונה:
דוידסון אירית שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
ויצמן, גבעתיים כתובת:
ויצמן גבעתים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מעתיקה לכאן את הפוסט שהעלנו בפייסבוק בנושא:


על חיילת צעירה בנק דיסקונט ושירותי בריאות כללית - מה הקשר? מיד תבינו...
הפעם יש לי בקשה אחת אליכם - אנא קיראו את הפוסט עד הסוף, ולאחר שתקראו ותבינו מה קרה: אם אתם חושבים שחן צודקת ומגיע לה שכספה יוחזר לה בהקדם האפשרי - לחצו לייק, אם אתם רוצים לעזור לה - שתפו ובקשו מחבריכם לשתף - כדי שבנק דיסקונט יזוז מהכיסא הנוח שלו ויתחיל להחזיר לאנשים כספים אותם גבה שלא על פי דין!

בתמונה, זו הקטנה שלי: חן, חיילת בשירות סדיר באוגדת עזה

אם כך, זה הסיפור: מיום שחן פתחה חשבון בנק בגיל 16 התעקשה בכל פעם שהבנק מעלים לה כסף מהחשבון ואף "גונב" לה כסף, לדבריה - "זה לא סכומים גדולים" טענה בתוקף "אך תמיד חסר כסף בחשבון"
מאחר והיתה בת 16 בתחילת דרכה החשבונאית, צחקנו בכל פעם שהעלתה טענה זו ואמרנו לה "מותק את פשוט לא זוכרת על מה את מוציאה כסף - אולי תערכי רישום"
תמיד זה הסתיים בכעס מצדה שאנחנו לא מבינים והבנק פשוט גונב לה כסף!

היינו מסתכלים בחיוך זה אל זו ואומרים - "היא תתבגר ותלמד לנהל את כספיה נכון יותר"

לפני מעל חצי שנה הגיעה אליי חן, הקטנה שלי ושאלה: "את יודעת ירד לי החודש 37 ש"ח על קופת חולים"
הסתכלתי מופתעת "את חיילת - זה לא יכול להיות!"
פנינו לבנק לברר את הסוגיה והוכינו בתדהמה כשהסתבר שחן משלמת עבור איזו גיברת רחל משהו משהו 37 ש"ח בחודש בהוראת קבע כבר משנת 2008 - כשחן הייתה בת 16 בלבד!

מיותר לציין כי בגיל 16 אנחנו שילמנו עבורה את תשלומי קופת החולים, ולאחר מכן התגייסה - וצה"ל מטפל בענייניה הרפואיים - מה לחן ולשירותי בריאות כללית - אה, פרט שולי מיום שנולדה חן חברה בקופת חולים מכבי, כך גם אני - כל קשר בינינו לבין שירותי בריאות כללית מקרי בהחלט!

פנינו לבנק והבהרנו שלבטח נפלה כאן טעות ואנו מבקשים לראות הוראת קבע חתומה על ידי חן או על ידי לפיה פעלו בחשבונה וגבו 37 ש"ח במשך 30 חודשים (אולי אף יותר).

הבנק מיהר להסביר כי אין הוראה כזו חתומה, אך בכל זאת חייב אותנו לשלוח מכתב בעניין, שלחנו מכתב, חלפו שבועות וכלום לא קרה, ביקשו שנשלח את המכתב שוב, "איננו יודעים היכן המכתב ששלחתם" טענו - שלחנו שוב.

בינתיים בנק דיסקונט החליט על דרך יצירתית לפתור את העניין ושלח אותנו לשירותי בריאות כללית "המוטב" וציין שהם דיברו איתם והם יחזירו לנו את הכסף.

חיכינו שוב, עד שהואילה בטובה גיברת שרה כלשהי משירותי בריאות כללית לדבר עימנו ושלחה מייל עם הצהרות שעל חן לחתום עליהן, לפיה אינה מכירה את גיברת רחל ולא ביקשה לשלם עבורה את שירותי הבריאות שלה.

לא ממש הבנו מדוע עלינו לעשות זאת - אך כדי לקצר תהליכים, חן חתמה, שלחנו את זה לשירותי בריאות כללית - מאז חלפו שבועות - ונחשו מה? כמובן הכסף עדיין לא חזר.

ברצוני להדגיש - לא ביקשנו ריבית, לא הצמדה, לא עוגמת נפש, עדיין לא - בשלב זה, ועדיין הכסף שנלקח מחשבונה של חן, ללא אישורה, ללא שביקשה - לא חזר אליה עד לרגע זה.

חזרנו אל הבנק שניסה לנפנף אותנו שנית - ולי יש בקשה אחת אליכם - זו שהתחלנו איתה את הפוסט: אם אתם חושבים שחן צודקת ומגיע לה שכספה יוחזר לה בהקדם האפשרי - לחצו לייק, אם אתם רוצים לעזור לה - שתפו ובקשו מחבריכם לשתף - כדי שבנק דיסקונט יזוז מהכיסא הנוח שלו ויתחיל להחזיר לאנשים כספים אותם גבה שלא על פי דין!
כספי סוג הנזק :
החזר כל הכספים שנגבו בתוספת ריבית, הצמדה ועוגמת נפש פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה