פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחסי אנוש ללקוח הבנק נושא התלונה:
קניזניק תומר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
יהוד סניף סביונים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשבעה חודשים פתחתי חשבון בבנק דיסקונט בסניף ה״ביתי״ ביהוד.
חשוב לציין כי אני לקוח מוגבל כיוון שיש לי הסדר בבית משפט ולא מכיוון שחזרו לי שיקים, מיותר לציין כי בעיניי מנהל הסניף נתן אני בכלל לקוח סוג ב׳ וזוהיא התחושה בכל פניה שלי לבנק.
לאחר בקשות חוזרות ונישנות לקבל מסגרת בחשבון נעניתי בשלילה וכל פעם דוחים אותי בעוד כמה חודשים כמובן שמשכורת נכנסת כל חודש בתאריך ובזמן.
ב2.9 הזמנתי כרטיס אשראי חדש ועדיין אחרי חודשיים לא קיבלתי את הקוד הסודי למשוך כסף אז ביקשתי מהבנקאים שימשחו לי למרות שאין קופה בסניף ניתן למשוך מהכספת וזה היה בסדר עד היום כאשר הגעתי ועובד בשם יוסי אמר לי שאני מושך את החוט וכל חודש אני מבקש למשוך ( את הכסף שלי) וזה כבר מוגזם ושהוא לא יביא לי רק באישור מנהל הבנק פניתי למנהל נתן וזה אישר את המשיכה, הפעיל היגיון בריא של מנהל שפיקשש ולא שלח קוד סודי למעלה מחודשיים ללקוח יוסי כמובן פיצה את ההוראה.
יום לפני זה התקשרתי 3 פעמים לשאול האם נכנסה משכורת פעמיים ראשונות אמרו שלא אז המשכתי לנסות בפעם הרביעית ענה לי יוסי ואמר שכדאי שאני יוציא קוד לאינטרנט אמרתי ליוסי בצחוק שזה נשמע כאילו אני מציק לו לתדהמתי הוא אמר שכן והם לא יושבים שם בשביל בירור תנועות בחשבון אלה בשביל דברים אחרים ( לקוחות סוג א׳)
מיותר לציין כי ההתנהלות הנל פוגעת מאוד ומותירה את הלקוח מחוסר ברירה ובהרשה מושפלת, מספר פעמים שאלתי את נתן למי אני יכול לפנות מעליו לגבי המסגרת ונתן המנהל סירב לתת לי כתובת אחרת לפנות אליה אז אולי דרככם אוכל לקבל תשובה ראויה והפסקה ליחס המגעיל של עובדי הסניף.
עלבון סוג הנזק :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה