פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס ושירות נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הרצל רמלה כתובת:
תיאור הבעיה:
יש לי צו כינוס בעקבות נוכלות של הגרוש שלי שסיבך אותי בחובות,נכנסתי לבנק כדי למשוך את משכורתי והפקיד אמר לי לגשת לפקידה בשם אילנה שמטפלת בכינוס נכסים,רק התיישבתי אצלה ומיד היא פנתה אלי בטון דיבור בוטה וקולני,ניסיתי להסביר לה שאני לא עבריינית נמלטת ולא משפחת פשע,לצערי נפלתי קורבן לנוכל מקצועי ושתסביר לי איך אני יכולה למשוך את המשכורת. כל צורת הדיבור שלה הייתה מזלזלת ומתנשאת ,הרגשתי מושפלת ונרמסת,כאילו לא די לי במצבי הכלכלי אליו נקלעתי הייתי צריכה לספוג גם יחס כזה מפקידה שאמורה לתת שירות לציבור.
מיותר לציין שאין בכוונתי להמשיך בבנק זה אם זה היחס ללקוחותיו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה