פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור בעקבות בקשה לסגירת חשבון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שדרות בן גוריון 15, אשקלון כתובת:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
החלטתי לעבור לבנק אחר, ואני גרה באיזור המרכז - כשהחשבון המקורי שלי נפתח בסניף של בנק דיסקונט באשקלון שם גרתי בעבר.

כאשר נכנסתי לסניף של בנק דיסקונט ברמת גן, הפקיד הנחמד אמר שאין בעיה לסגור את החשבון אחרי שנוודא עם סניף אשקלון שאין חובות וכו׳ - אז התקשרנו איתו לסניף אשקלון, וברגע שהם (פקידה בשם רגינה) שמעו שברצוני לסגור את החשבון הם מיד אמרו שלא ניתן לעשות זאת בטלפון, הפקידה אמרה בשיא חוצפתה ״אין לי זמן לטלפון יש לי לקוחות״ (ומה אני, חברה שלה? אני לקוחה) - ואז אמרה שע״פ מדיניות הבנק חייב להגיע לסניף בכדי לסגור את החשבון - מה שהפקיד בסניף ר״ג לא אישר. איך זה יכול להיות שכל דבר אחר הם יכולים להעביר בדואר הפנימי מסניף לסניף לחתימה, אך כשלקוח רוצה לבטל את החשבון, פתאום זה לא אפשרי?

את הכל ניתן היה לחסוך ע״י בירור כל הפרטים בטלפון וחתימה על המסמכים הרלוונטיים אחרי שהועברו מאשקלון לסניף ר״ג - אבל לא, הסניף רוצה שאמצע זמן להגיע לאשקלון מהמרכז כי ״זאת מדיניות הבנק״.

הבנק מתנהג בבריונות וזלזול, מטרטר לקוחות שמבקשים לעזוב, בושה.
כספי סוג הנזק :
תנו לי לסגור את החשבון בלי ליסוע לסניפים מרוחקים פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה