|
|
|
|
|
|
טרטור הלקוח |
נושא התלונה: |
יום שני 22 אפריל 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
נצרת עלית |
כתובת: |
נצרת עלית |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בנק דיסקונט זכה במכרז הסתדרות המורים לנתינת הלוואות עבור המורים בארץ (גודל אוכלוסיה לא מבוטל). הגעתי לבנק יחד עם ערב על מנת לחתום על הלוואת הרווחה שניתנת למורים.
הפקידה, ג'ולי, שלחה אותי לביתי בטוענה שאני צריכה להחתים הוראת קבע בבנק בו אני פעילה. הסברתי לה שאין בעיה, את טופס הוראת הקבע אני יכולה לשלוח בדואר או פיזית עם אדם שלישי, אך בבקשה ממנה שתחתים אותי ואת הערב על הטפסים הנדרשים כי לקחנו יוםחופשה מהעבודה על מנת להגיע לבנק
גועל נפש של שרות יש לבנק דיסקונט בנצרת עלית. גועל נפש ורצון עז לטרטר כל לקוח שוב ושוב
|
|
|
|
|
|
|
|
בנק דיסקונט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|