פרטי התלונה

תלונות בנק דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק דיסקונטשעות פתיחה בנק דיסקונט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בפרסומת שלכם בטלויזיה ובמוקד השירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סוקולוב 66 חולון כתובת:
49 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי האחרון (25/4/13) פניתי אליכם בעקבות פרסומת שאתם מציגים בטלוויזיה בשבועיים האחרונים לגבי דלקן. התקשרתי למס' 3004* שאלתי לפחות פעמיים את המוקדנית אם מדובר בהנחה קבועה של 25 אגורות גם בשירות עצמי ולא רק בשירות מלא ונעניתי בחיוב ולכן המשכתי את התהליך של הבקשה להתקנת דלקן. היום יום א' ה- 28/4/13 ניגשתי להתקין את הדלקן בסנף אוטו דיפו ברח' האומן בי-ם כפי שתיאמתי מראש כולל מס' קוד שקיבלתי ב SMS לטלפון הנייד שלי.
לאחר ביצוע התדלוק במסלול "שירות עצמי" של תחנת דלק סונול ברח' האומן 1 ב י-ם שנמצא ברשימת התחנות המשתתפות במבצע, שמתי לב שהמחיר שממנו מתבצעת ההנחה הוא מהמחיר של השירות המלא ולא של השירות העצמי כלומר: ממחיר של 7.75 ₪ לליטר במקום 7.44 ₪ (הפרש של 31 אגורות לליטר).כלומר: גם אחרי ההנחה אני עדין בהפסד של 6 אגורות ביחס למחיר השירות העצמי.
אני מרגיש שרומיתי וגם תקוע עם דלקן ללפחות 18 חודשים ושבמידה וארצה להסירו מהרכב (כתוצאה ממכירת הרכב לדוגמה), אצטרך לשלם 70 ₪ כפיצוי לדיסקונט על ההתקנה שלכאורה היתה בחינם.
זוהי תרמית ממדרגה ראשונה ואני מבקש לקבל את ההטבה ככתבה וכפי שנמסרה לי או פיצוי על אבדן זמן יקר וכתוצאה מכך, פגיעה כספית ועל עוגמת הנפש !
עוגמת נפש, בזבוז זמן וכסף. סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם והסרת המתקן ללא שום חיוב ולאלתר! פתרון נדרש :

בנק דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה