פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 16.10.13 דברתי עם עטרה בקשר לשידרוג כרטיס ויזה ביזנס של כ.א.ל שלי ושל בעלי. היא אמרה לי שיחזרו אלי תוך 3 ימי עסקים לבדיקת זכאות.
חזרו אלי ב-22.10 כמעט שבוע לאחר הפניה אך לא נמצאתי זכאית לשידרוג לויזה פלטינום בהתאם לבקשתי. זאת למרות שיש ברשותי ויזה מולטי פלטינום של בנק לאומי. למחרת התקשרו אלי פעם נוספת, מאחר ולא היו ברשותי כל הפרטים הנדרשים בקשתי שיחזרו אלי אחר הצהריים , אבל לא חזרו אלי למרות שהובטח לי שיחזרו.
היום, 28.10 דברתי בבוקר עם שרון שגילתה סימפטיה והבינה שההליך פה לא תקין, ניסתה לעזור, והבטיחה שיחזרו אלי לכל המאוחר עד היום בערב. כמובן שעד לרגע זה , 8 בערב איש לא טרח לחזור אלי.
האם זו דרך להתנהג ללקוחות, או הכוונה היא להרחיק אותם?
זלזול, עוגמת נפש, סוג הנזק :
טיפול זריז בענין, לכל המאוחר מחר בבוקר פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה