פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לחיוב כוזב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי את המכתב המצ"ב ונדהמתי שוב לגלות את חוסר הסדר השירותיות ואכפתיות מהלקוח בחברתכם .
הייתי לקוחה שלכם שנים רבות ומאז ומעולם נתקלתי בשירות מסורבל , יד ימין אינה מכירה את יד שמאל , הבטחות שאינן מקויימות ע"י נציגים שונים , טרטור ועוגמת נפש קשה .

הכרטיס המדובר המסתיים בספרות 5418 אינו קיים , הוא הופנק לאחר אובן כרטיס 1540 ובוטל עוד טרם קבלתו לבקשתי.
לא בוצעו בו עסקאות שכן מעולם לא נמשך מבנק הדואר .
החיוב המדובר מעולם לא נעשה על ידי מה גם שכאשר ביקשתי מנציגת שירות להבין הכיצד ישנו חיוב בכרטיס שלא השתמשתי , לא יכלה לספק לי תשובה ולא אמרה בגין מה
, כולי אמונה כי השיחות מוקלטות ויש בידכם אפשרות לבדוק אמינות דברי
למרות שלא ביצעתי כל עסקה למרות שבתאריך 14.11.2013 ביצעתי פירעון מלא של כרטיס 1540 בסה|"כ 10169 (מצ"ב תדפיס עו"ש) ₪ ונאמר לי בפירוש כי אין כל חוב על שמי לחברתכם , שכן לא קיים כרטיס נוסף ,
חויבתי בתאריך 02.12.2013 בסכום של 915 ₪(מצ"ב תדפיס עו"ש) וקיבלתי מכם מכתב איומים שאם לא אסדיר החוב בסה"כ הנ"ל תדווחו לשירות נתוני אשראי.
מדובר באבסורד נוראי , גביתם ממני סכום שאנני אמורה לשלם , בפועל הכסף נלקח מהחשבון ויחד עם זאת אני מקבלת מכתבי איומים .
אדרוש להשיב את כספי לאלתר!!!!
מכתב זה ימוען לכל הנוגעים בדבר ואם ימצא הצורך אפנה לסמכות משפטית
היכולת שלכם לעשות בכספי לקוחות נאמנים כעולה על רוחכם מקוממת עד מאד .
לא יתכן שכלקוחה עלי לבזבז זמן , אנרגיה , משאבים עקב טעות והתנהלות לוקה .



חן ****8
נייד 050****654
כספי סוג הנזק :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה