פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות גרוע נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ברשומתי כרטיס ויזה של כאל.
לפני מספר שבועות ניסיתי להשתמש בכרטיס אבל הוא היה חסום. במוקד הלקוחות של החברה נאמר לי שזה בגלל הבנק.
הלכתי לבנק ובבנק נתנו לי אישור שאין שום בעיה ויש אישור להעביר תשלומים מהכרטיס.
היום בבוקר שלחתי בפקס את האישור.
עכשיו, אחרי שחיכיתי על הקו למעלה מ-10 דקות, ענה לי נציג שירות. אחרי שהסברתי לו את הבעיה 3 פעמים והמתנתי על הקו 3 פעמים כשהוא בודק את הנושא הוא העביר אותי למחלקת גביה. מישהו אחר ענה לי והעביר אותי למחלקת גביה. שוב חיכית על הקו כ-5 דקות. במהלכן התבקשתי להקיש את מספר הזהות שלי פעמיים. כך עשיתי. הגעתי למחלקת גביה וגם שם ביקשו ממני את מספר הזהות. ביקשתי לדבר עם מנהל, אחרי שכבר אבדה סבלנותי והנציג התעקש לבקש שוב את מספר הזהות שלי.
לא יתכן שזה יהיה שירות הלקוחות של חברת האשראי. לא יתכן שיטרטרו אותי לבנק, ובין נציג לנציג, לא יתכן שאצטרך להסביר מה הבעיה שוב ושוב ללא הועיל.
שירות הלקוחות של החברה הוא בין הגרועים ביותר שנתקלתי בו.
כספי סוג הנזק :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה