פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר הקשבה וזלזול נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות חיובים שחזרו בכרטיס קיבלתי פירוט של יתרת החיובים לתשלום וביצעתי העברה בנקאית של הסכומים .
הנציג שהעביר לי את יתרת החיובים לא כלל חיוב נוסף בסך 276 שח ולכן לא בוצעה העברה של סכום זה
לאחר מכן נעשתה אליי פנייה באמצעות עורך דין מטעם חברת כאל כאשר החוב כפול
אני פונה לכאל אך אין באפשרותי לקבל מענה ישירות השיחה מועברת לעורך דין שמן הסתם מעוניין בשכ''ט והוצאות.
פניתי במייל למח' גבייה אך כמובן שלא טרחו לענות לי.
אבקש את התערבותכם המיידית לסיום פרשה זו.
תודה גליה

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה