פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית חיובים סתם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תפוצות ישראל 13 גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מחזיק בכרטיס אחד של חברת דיינרס.
לפני חצי שנה הזמנתי כרטיס אשראי של דיינרס, הגיע שליח אליי הביתה ובכל בסדר.
אחרי שבועיים שאני מחזיק בכרטיס, התקשרו מדיינרס בטענה שהכרטיס אינו תקין ויש צורך להחליפו, שליח בדרך אליי עם הכרטיס החדש.
מאז ועד היום בכל חודש קבוע אני מחוייב על 2 כרטיסים למרות שבפועל אני מחזיק בכרטיס אחד ,כי את הראשון הם אמרו שביטלו.
אין עם מי לדבר, אין להם מחלקה של תלנות הציבור ,אין פקס, ובטלפון קשה מאוד להשיג אותם.
כספי סוג הנזק :
לפצות אותי בכל החודשים הללו שגבו פעמיים. פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה