פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אישור ויזה כאל על עסקאות כאשר פרטי בעל הכרטיס אינם נכוניםb נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו מטפלים בענייני בתנו בזמן שהותה בחו"ל וכך כשקיבלנו את פירוט העסקאות שנעשו בכרטיס האשראי הנ"ל גילינו שמישהו משלם את חשבונות החשמל שלו בכרטיס האשראי של בתנו. בבדיקה מול חברת חשמל הסתבר שאותו בן אדם משתמש בשמה של בתנו ושילם כבר שני חשבונות חשמל בתשלומים קטנים כדי שלא לעורר תשומת לב בעל הכרטיס, השם ומס' כרטיס האשראי היו נכונים אך מספר תעודת הזהות לא היה נכון. בשירות לקוחות של ויזה כאל אמרו שהם לא נוהגים לבדוק את מס' תעודת הזהות לפני אישור עסקה. מסתבר שאותו אישי גם ביצע קניה גדולה אחרת בכרטיס של בתי שיחוייב בחודש הבא. הזיכוי ייעשה לאחר "בדיקה" ויכול לקחת עד 60 יום (!!!). חברת האשאי מטרטרת אותנו בטלפונים וכידוע קשה מאד להשיגם מבלי להמתין על הקו דקות ארוכות, וכל זאת למרות חסימת הכרטיס על ידינו לאחר גילוי ההונאה ואפילו תלונתנו במשטרה. מדוע לא לבטל מיד חיובים אשר בוצעו בגלל אי זהירותה של חברת כאל כאשר היא מאשרת עסקאות ללא בדיקה מעמיקה? ומדוע לא לזכות את הנפגע מיידית? מדוע לחכות עד 60 יום ולהעניש אותנו על טעות חברת כאל? אילו רק טרחו לבדוק מס' תעודת הזהות היו חוסכים מאתנו עוגמת נפש, ושיחות טלפון ארוכות - שאיננו יודעים אפילו אם הן על חשבוננו. מסתבר שכל אחד יכול לשלם קנסות, חשבונות חשמל, ארנונה וקניות בטלפון אם יש בדו מס' כרטיס אשראי ושם בעל הרטיס.
אודה על עזרתכם לתיקון הנ"ל.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מיידי עבור כל החיובים שנעשו בגלל אי בדיקה מע פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה