פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסתי תשלומים, קיבלתי אישור טלפוני, והם חייבו את הכל בכל זאת נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
שירות לקוחות טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ה' ה7 לספטמבר 2006, מכיוון שידעתי שתהיה לי בעיה עם חיוב האשראי המגיע ב10 לחודש, צלצלתי לשירות הלקוחות של חברת ויזה כ.א.ל ודרך המענה הקולי פרסתי חיוב ע"ס 3700 ש"ח ל10 תשלומים. לאחר שהמענה הוקלי מסר לי שהפריסה התבצעה התקשרתי לשירות הלקוחות הטלפוני ע"מ לקבל אישור, ואכן נמסר לי ע"י נציג השירות שהתשלום יפפרס ל10 תשלומים של 370 ש"ח. הבוקר, יום ב' ה11 לספטמבר התעוררתי וגיליתי שויזה כ.א.ל חייבו אותי בסכום המלא של 3800 ש"ח. התקשרתי לשירות הלקוחות על מנת לבדוק מה קרה, ומתברר שאצלהם במערכת בכלל לא רשום שהתשלומים נפרסו. לאחר שנאמר לי בפירוש גם ע"י המענה הקולי וגם ע"י הנציג שהכל סודר. בעקבות החיוב המלא נכנסתי למינוס של 2300 ש"ח (לאחר הפקדת משכורת). דיברתי עם נציגה בשירות, ועם אחראי בשירות הלקוחות, וניסיתי להסביר להם שאני במינוס בעקבות חיוב שהם ביצעו- שלא הייתה להם הרשאה אליו, ושדאגתי מראש לפרוס אותו כי ידעתי שלא אוכל לעמוד בו. מכיוון שיש לי מסגרת אשראי מסויימת בחברת האשקראי, הם יכלו להחזיר לי רק 1900 ש"ח מתוך הסכום שהם חייבו, וגם את זה רק תוך 3 ימי עסקים.
המצב שאני נמצאת בו כרגע הוא שאני במינוס עצום בתחילת חודש, צ'ק של שכר דירה עומד להיפדות, ורק מחצית מהחיוב תחוזר לי בעוד 3 ימים.
כל זאת בעקבות טעות של המערכת של ויזה כ.א.ל ושל נציג שירות שאמר לי שהחיוב הוסדר.
יש משהו טיפה מעצבן בזה שאני מודעת למה אני יכולה לעמוד בו, דואגת מראש לבצע פריסת תשלומים ולהצטמצם כדי למנוע אי נעימויות כאלה, וחברת ויזה עושה מה שבראש שלה, מאשרת דברים באויר ואח"כ מבטלת אותם, כאילו זה לא הלחם והחלב שלי בבית שאני קונה או לא קונה.
ממני הם קיבלו המון עצבים וכעס, לא התרשמתי מהטיפול שלהם בעניין בכלל, ואני גם לא מאמינה שהדברים והטעויות שלהם יבדקו לעומק ובצורה יסודית כך שמקרה כזה יכול לחזור שנית גם מחר וגם מחרתיים.
חבל.
אני אעבור לחברה אחרת.
כספי סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש. אם אפשר החזר נוסף של מה שלא א פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה