פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התיחסות מצד מוצר 2000 ואי יכולת לבטל חיוב ודמי ביטול/דמי הובלה על מחשב שהוחזר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שד' ההסתדרות 152 מפרץ חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
20.9.06
לכבוד: חברת ויזה לאומי קארד
מאת: עדינה אילן
הנדון: ביטול הזמנה ממוצר 2000 חשבונית\קבלה מס.512425190

בתאריך ה- 5.09.06 רכשתי מחשב ממוצר 2000 דרך אתר האינטרנט "שופסטאר".
המוצר הגיע לביתי בארגז פתוח ללא קלקרים מגנים וללא אחריות או חוברות הדרכה. אי לכך גם היו פגמים במסך המחשב. קראתי למהנדס מחשבים שקבע המחשב הוא יד שנייה פגום ומכיל תוכנות שאסורות לשיווק חופשי כמו ,Windows Office ו Word .
מידית החזרתי את המחשב למוצר 2000 , שמיד דיבר על קנסות ביטול.
דיברתי גם עם מנהל האתר "שופסטאר " מר רפי אדיב שהבהיר לי שלא כך הדבר לגבי מוצר שהגיע פגום או באריזה פתוחה.
כל ניסיון לדבר עם מוצר 2000 במשך כשבוע לא הצליח בטענה שאין להם זמן אלי או שאנשי הנהלת חשבונות לא נמצאים או שסתם סגרו את הטלפון אחרי שציינתי את שמי.גם נציג ויזה בשם ניר ניסה לדלות מהם מידה על תשלום כל שהוא ולא נענה. למרות רצונו לעזור ואדיבותו כל שיכל לעשות היה דחית יום החיוב של חשבוני בויזה
לבסוף כשפניתי כנציגת חברה גדולה באיזור הועברתי להנהלת חשבונות ורק אז נאמר לי שחויבתי בדמי ביטול של 100 ₪ ודמי הובלה של 70 ₪ ס"ה 170 ₪ זאת באופן חד צדדי.
צלצלתי בשנית לויזה והנציגה שענתה לי אמרה שאין מה לעשות והציעה לי לפתור זאת דרך בית משפט, תשובה זאת נשמעה לי תמוהה.
איך נציגה של ויזה מגלה כזאת חוסר הבנה וכזאת הוזלת יד- יש דרכים אחרות לפני פנייה לבית משפט.
איפה האמינות והביטחון שלי אצל חברת ויזה? איפה ההגנה על הלקוח?
בעודי כותבת קיבלתי הודעה קולית מניר מחברת ויזה שגם הביטול שנעשה ע"י מוצר 2000 לא נעשה כהלכה ולא יכול להיות מיושם כי לא נחתם כהלכה.

אני דורשת את התייחסותכם בכתב בהקדם אפשרי.



אילן עדינה

פקס: 04-8794303


העתקים:

חברת שופסטאר
מוצר 2000
הרשות להגנת המרכן
אתר תלונה
כספי סוג הנזק :
לדאוג שלא יחויב על מחשב פגום שהוחזר פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה