|
|
|
|
|
|
התנהלות גרועה וגרימת עוגמת נפש |
נושא התלונה: |
יום שלישי 20 פברואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כלקוח ויזה כ.א.ל אני ממש מאוכזב מהיחס והתנהלות ממש גרועה של ויזה כ.א.ל כך זה נמשך שנים וזה פורסם בעיתונות למשל התקשרתי לביטחון של חב. ויזה לביטול הכרטיס זה היה ב 12 בלילה וביקשתי מהנציג שענה לי את מס.הטלפון של חב.סלקום לחסימת המכשיר הנציג אמר לי מס. לא נכון וסירב להודיע לחב.סלקום על בקשתי .היה מבצע בויזה לקוח שמעביר 3 הוראות קבע לחיוב בויזה מקבל 5000 נקודות כשהיתקשרתי לברר כל פעם נאמר לי משהו אחר רק לאחר מס. שיחות וכעס הנקודות הועברו וקיבלתי שובר פיצוי לארוחה זוגית קיבלתי שובר נוסף בסך 50 שקל בחנות קסטרו כמובן שאן בגד בסכום הזה כך זה כאילו פיצוי שלא ימומש זה נעשה בכוונה לכלל לקוחות ויזה העיקר לעשות פרסומות ומדי פעם חב. ויזה מפרסמת מודעה בעיתונים "על שיפור היחס ללקוחות ויזה כ.א.ל " ממש מגוחך העיקר לשקם את תדמיתה אצל ציבור לקוחות ויזה כ.א.ל ולהגדיל את ההכנוסת שמשלמים עסקים שונים מעמלות וציבור לקוחות ויזה כ.א.ל
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|