פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת מוצר שהוזמן ושולם במלואו דרך שירות הזמנות של לאומי קארד נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש אוגוסט הזמנתי דרך שירות הזמנות בטלפון של לאומי קארד כסא מנהלים. נאמר לי כי הוא יישלח אלי עד 21 יום מיום ההזמנה. היום, לאחר יותר מחודש וחצי , עדיין לא הגיע אלי הכסא. יש לציין כי התשלום שולם כבר במלואו דרך הויזה (2 תשלומים, על סך 164 ש"ח כל אחד).
בפניותי אליהם נאמר לי לדבר עם חברת דסל, שאחראית על משלוחי הכסאות וכי הדבר נרשם אצלם. כמו כן שלחתי פקס למחלקת פניות הציבור שלהם,בתאריך 12/10. עד כה לא קיבלתי תשובה מהם.
בנוסף פניתי לחברת דסל. לאחר נסיונות רבים לאתר אותם (לרוב השלוחה תפוסה וההודעות שהשארתי אינן נענות) דיברתי בתאריך 4/10 עם מורן, שהבטיחה לי כי הכסא ידיע עד סוף השבוע, כלומר עד ה-6/10. מאז ניסיתי לפנות אליהם שוב אך לא ניתן להשיגם בטלפון ושוב לא קיבלתי מענה למספר ההודעות שהשארתי במזכירה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת המוצר שהזנתי ושילמתי עליו. הסבר הולם לגבי התק פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה