פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי סגרתי את חשבון הבנק שלי וביקשתי העברת חיוב לבנק אחר. נציגת שירות הלקוחות הנחתה אותי כיצד לבצע את העברה. לאחר ביצוע העברה, נמסר לי ע"י נציגה נוספת כי העניין טופל, ובחודש אוגוסט החיוב ירד מהבנק החדש. בעקבות תקלה בחב' כאל, ירד החיוב מהחשבון שנסגר, והחיוב חזר. כך 3 פעמים. לאחר שיחות רבות, עם מנהל נציג שירות אלדד אלקריף, ומנהלת של אלדד אלקריף, הגב' ענבר קליין, התנצלו בפניי וסידרו את הכל (החזירו את המסגרת, החזירו את הכסף שנגבה בעקבות החזרי החיובים), וזה לא היה קל! כיום, בבואי לקחת הלוואה, נמסר לי ע"י נציגת שירות הלקוחות שמשום שהחיוב חזר לא ניתן לתת לי הלוואה. ביקשתי מהגב' ענבר קליין לחזור אליי, והבטיחו שתחזור בתוך 48 שעות. כיום עברו קרוב ל - 3 שבועות (אם לא יותר) ואף אחד לא חוזר. כרגיל, כמו פעמים קודמות, צריך להתקשר ולהזכיר שוב להתקשר. רק שהפעם ממש כבר נמאס, מפני שזה לא רק להתקשר ולהיתקל בתפריט הלא ידידותי, אלא גם להמתין דקות ארוכות לנציג שירות, שבסופו של דבר יבטיח שיתקשרו - ומאום!
לא נותר אלא לפנות לכאן, כדי שמישהו יענה לי.

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה