פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית ציבור הלקוחות של חברת דיינרס נושא התלונה:
ליאון ניר שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תפוצות ישראל 13 גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים הצטרפתי למועדון דיינרס - H&O, במעמד ההצטרפות הובטחו לי ההטבות הבאות: פטור מכל תשלום למעט דמי הגבלת אחריות : 22 ש"ח לשנה, התחייבות לשנה בלבד ותלושים בסך 325 לקנייה ברשת. כאשר קיבלתי את הכרטיס, נדהמתי לגלות שחלות עלי עמלות רבות כגון: דמי חבר 6.74 לחודש, הנפקת כרטיס - 20 ש"ח, התחייבות לשנתיים ו50 ש"ח תשלום על המועדון משנה השנייה. השירות שקיבלתי במרכז השירות הטלפוני היה לא מספק ולמעט "הצטערות כנה" לא ניתן לי שום פיתרון הולם למעט החזרת הכרטיס וכמובן ללא ביטול דמי ההנפקה. מדובר בהטעייה בוטה של קהל הלקוחות , ככל הניראה הכוונה היתה שלא אשים לב לחיובים וכך לגבות כספים בצורה לא הוגנת וראויה.
עוגמת נפש, טרטור סוג הנזק :
או עמידה בהטבות שהובטחו או ביטול כל הכרטיס, לרבות פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה