פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה לא מבטלת תשלום למרות שאת השירות אינני מקבל. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התחייבתי לחדר הכושר אוורי באדי.
הוא פשט את הרגל וסגר דלתותיו.
כבר מעל לשבועיים.
כאל לא התחייבה לבטל תשלומים עתידיים ואת החיוב שיכול ב 14/12 למרות שאת השירות אינני מקבל.
אפילו לא התחייבה לזמן ביצוע או סיום הבדיקות .

כמו כן סירבה לתת אישור כתוב שהיא מבצעת בדיקות אלו וכרגע לא תיהיה מוכנה לבטל את החיוב.
כספי סוג הנזק :
ביטול התשלומים במיידי או התחייבות לפרק זמ הגיוני ש פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה