פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק עבור אי ביטול עיסקה שלא התקיימה נושא התלונה:
דייצ'ב מיכאל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
נזקים מסירוב ויזה כ.א.ל. לבטל עסקה

1. ב-אוקטובר 2001 הזמנו במצגת במלון סיר תוצרת צפטר (שווייץ) בסך 400 ש"ח.
2. אחרי חודש וחצי שהסיר לא היגיע פנינו לויזה כ.א.ל. בבקשה לבטל עיסקה ולעצור תשלומים.
3. פניות לחברה המייצגת (א.א.צמרת שיווק בע"מ) נשארו ללא תגובה כי כפי שהתברר אחר-כך החברה בדיוק בתקופה הזאת החלפיה את כתובתה.
4. ויזה כ.א.ל. בהתחלה עצרה תשלומים אבל אחרי זמן מה חידשה אותם ללא סיבה מובנת.
5. מיותר להוסיף שסחורה לעולם לא היכועה אלינו.
6. כאשר לא הצלחנו לעצור תשלומים בויזה כ.א.ל. פנינו לבית העסק בכתובתה החדשה ושם הסכימו לבטל את העסקה עם החזר 50% - בניגוד לחוק שאוסר לגבות יותר מ-5% ! אז לא ידענו על זה והסכמנו כדי לקבל לפחות משהו.
7. לעולם לא הסכמתי לכך ופניתי לבית המשפט שם זכיתי בפס"ד לטובתנו וקבלנו מהנתבעת את ה-50% ששילמנו מעל החוק. בפס"ד בתיק תק 2031/03 נפסק לנו החזר מלא של היתרה.

8. בסופו של דבר יצאנו בנזקי עוגמת נפש מחברת ויזה כ.א.ל. ובהפסד רבית תשלומי קרדיט שעולה מעל 750 ש"ח. לא ויזה כ.א.ל. ביטלה את העיסקה לפי בקשתנו כל הסבל הזה היה רובץ עלינו גם אחרי 5 שנים של האירוע האומלל הזה.

מאוד מוזר גם שויזה כ.א.ל. לא ביטלה סופית את עסקת רכילות שבה אין הגבלות ביטולים וגם שבנק ישראל תמך בפעולה הזאת של ויזה כ.א.ל. אני בכל זאת עד היום מרגיש שנעשה לי עוול מכל הצדדים.

גם בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר הוצאות רבית ששולמו באשמת ויזה כ.א.ל. שלא ביטלה את העסקה לפי נהחוק רכישות רכילות.פרזנטציה פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה