פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וזלזול בלקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות פניתי לחברת ויזה כאל בבקשה להגדלת מסגרת כרטיס האשראי החוץ בנקאי שלי YOU.
את הבקשה שלחתי בפקס שהכיל את פרטי האישיים, גובה הכנסותיי, תלושי שכר שלי, נאמר לי שזמן הטיפול הוא כשלושה שבועות, לאחר שלושה שבועות ענתה לי נציגת שירות כי הפקס אבד!!!
אינני מבין כיצד יתכן שפקס עם פרטים אישיים ילך לאיבוד בכזו קלות.
פניתי בשנית בבקשה לחפש את הפקס ונאמר לי כי עליי לשלוח את הבקשה מחדש, הנציג הבטיח לי כי הוא שולח את הפקס באותו הערב, אך הוא לא שלח את הפקס. למחרת בבוקר ביקשתי לשוחח עם מנהל המשמרת, אך למרבה הפלא חיכיתי לשיחה במשך שעה וחצי עד שיואיל האדון לחזור.
רק אחרי 4 שעות זכיתי לקבל את הפקס, כששלחתי את הפקס בחזרה התקשרתי לוודא שאכן הפקס התקבל, ענתה לי נציגה בשם גליה שהיא מייד תחזור אלי ותאמר לי שהפקס התקבל, נכון לשעה זו היא לא חזרה אלי.
אני המום ועצבני ממסכת הזלזול בלקוח, אין לי כל ספק כי אסיים עם ויזה כאל את ההתקשרות בקרוב מאוד, זו חברה גרועה עם שירות גרוע.
טלפונים, הוצאות פקס אובדן זמן סוג הנזק :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה