פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מחפיר וחוסר אחריות! נושא התלונה:
אילוז דודי שם/כינוי:
‏יום שני ‏26 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נתקלתי בבעית מזומנים.
התקשרתי לחברת ויזה כ.א.ל לבקשת "פריסה רטרואקטיבית".
ביקשתי 5000 ש"ח ונדרשתי לשלם עמלה בערך בסך 80-100 ש"ח.
הסכמתי והשיחה עם הנציגה הסתיימה שאני יודע שעד 3 ימי עסקים
יוזרם לחשבוני 5000 ש"ח.

היום, תאריך ה- 28 (היום עסקים השלישי) פניתי לחברת ויזה כדי לברר מדוע לא נכנס הכסף לחשבון?
"התבשרתי חגיגית" שנדחתי עוד באותו יום שהנציגה הכניסה את הבקשה.
היא פשוט שכחה להודיע לי.
נאלצתי לבצע שיחת ועידה עם הבנק לאישור חריג היות וכבר נגמר לי הזמן (אישי) כי בויזה לא טרחו ליידע אותי.

מנהלת בויזה (אווה) הייתה מאוד נחמדה ואדיבה כך גם נציגת הבנק (דיסקונט) אפרת המקסימה.

התלונה שלי על החברה ועל ההתנהלות הקלוקלת שלה!
והדבר הכי מעצבן הוא שאין מה לעשות... הם יגיבו : "סליחה טעינו ולא נחזור על זה" ואופס, הכל נעלם.

בידיעה שכלום לא יקרה, דודי.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
כדי שמניעיי לא יצטיירו כתאוות בצע, הפיצוי שאני רוצה הוא תרומה שלהם על סך גבוה (לפחות 5 ספרות, אחרת לא יזיז להם) לאגודה זו או אחרת. פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה